Politikos analizės rinka: Politikos analizės rinka ( PAM ), „ FutureMAP" projekto dalis, buvo pasiūlyta ateities sandorių birža, kurią nuo 2001 m. Gegužės mėn. Sukūrė Jungtinių Valstijų gynybos pažangiųjų tyrimų projektų agentūros (DARPA) Informacijos apie žinias biuras (IAO) ir kurios idėją, kurią pirmą kartą pasiūlė „Net Exchange", San Diege, Kalifornijoje, tyrimų įmonė, kuri specializuojasi internetinių prognozavimo rinkų plėtroje. PAM buvo uždarytas 2003 m. Rugpjūčio mėn., Kai keli JAV senatoriai pasmerkė jį kaip žmogžudystės ir terorizmo rinką, kurią apibūdino ateities sandorių ekspertas Robinas Hansonas iš George'o Masono universiteto ir keli žurnalistai. Po PAM uždarymo buvo pradėta keletas privataus sektoriaus idėjų variantų. | |
Amerikos veiksmo tinklas: „ American Action Network" yra ne pelno siekianti, konservatyvių klausimų gynimo grupė, įsikūrusi Vašingtone, priklausanti Respublikonų partijai. | |
Politikos analizės rinka: Politikos analizės rinka ( PAM ), „ FutureMAP" projekto dalis, buvo pasiūlyta ateities sandorių birža, kurią nuo 2001 m. Gegužės mėn. Sukūrė Jungtinių Valstijų gynybos pažangiųjų tyrimų projektų agentūros (DARPA) Informacijos apie žinias biuras (IAO) ir kurios idėją, kurią pirmą kartą pasiūlė „Net Exchange", San Diege, Kalifornijoje, tyrimų įmonė, kuri specializuojasi internetinių prognozavimo rinkų plėtroje. PAM buvo uždarytas 2003 m. Rugpjūčio mėn., Kai keli JAV senatoriai pasmerkė jį kaip žmogžudystės ir terorizmo rinką, kurią apibūdino ateities sandorių ekspertas Robinas Hansonas iš George'o Masono universiteto ir keli žurnalistai. Po PAM uždarymo buvo pradėta keletas privataus sektoriaus idėjų variantų. | |
Amerikos narkomanas: „American Addict" yra amerikiečių kino franšizė, kurią sukūrė Ana Renovica ir režisavo Sasha Knezev. Vykdantysis prodiuseris buvo MD Gregory Smithas. Pagrindinė filmų tema yra susijusi su piktnaudžiavimu receptiniais vaistais JAV. Franšizė kuriama kaip trilogija, kurioje dalyvauja „ American Addict", „The Big Lie: American Addict 2" , trečią ir paskutinę dalį planuojama išleisti 2018 m. | |
Amerikos narkomanas: „American Addict" yra amerikiečių kino franšizė, kurią sukūrė Ana Renovica ir režisavo Sasha Knezev. Vykdantysis prodiuseris buvo MD Gregory Smithas. Pagrindinė filmų tema yra susijusi su piktnaudžiavimu receptiniais vaistais JAV. Franšizė kuriama kaip trilogija, kurioje dalyvauja „ American Addict", „The Big Lie: American Addict 2" , trečią ir paskutinę dalį planuojama išleisti 2018 m. | |
Amerikos priklausomybės centrai: Amerikos priklausomybės centrai yra Brentvude, Tenesyje įsikūrusi sveikatos priežiūros įstaigų ir paslaugų įmonė, teikianti priklausomybės nuo narkotikų ir alkoholio bei psichinės sveikatos sutrikimų gydymą. | |
Amerikietis Adobo: „American Adobo" yra 2002 m. Filipiniečių romantinės komedijos filmas, kurį režisavo Laurice Guillen ir kuriame vaidino „Cherry Pie Picache", Traci Ann Wolfe, Christopheris de Leonas, Dina Bonnevie, Ricky Davao, Paolo Montalbanas, Randy Beckeris ir Sandy Andolongas. Scenarijų parašė Vincentas Nebrida. Tai pasakoja apie penkis Niujorke gyvenančius filipiniečių ir amerikiečių draugus, susijusius su meile, seksu, draugyste, karjera ir kultūriniu identitetu. Pavadinimas kilo iš Filipinuose labai populiaraus patiekalo „adobo". Filmas buvo išleistas 2002 m. Sausio 16 d. Filipinuose, o sausio 25 d. - JAV. | |
Pagalbinių personažų „Wonder Woman" sąrašas: Tai „ Wonder Woman" antraplanių personažų sąrašas . | |
Amerikos įvaikinimo kongresas: Amerikos įvaikinimo kongresas (AAC) buvo įkurtas aštuntojo dešimtmečio pabaigoje kaip skėtinė organizacija, paieškų ir paramos, įvaikinimo reformos grupių dėka, išaugusios visoje JAV, Kanadoje ir visame pasaulyje. „Orphan Voyage" įkūrėjo Jeano Patono iniciatyva žmonės, atstovaujantys daugeliui grupių, susirinko į regionus aplink JAV ir pradėjo planuoti įkūrimą. Pirmoji AAC konferencija buvo surengta Vašingtone, DC, 1979 m. Gegužę. Antroji vyko Anaheime, Kalifornijoje, 1980 m., O trečioji - TWA mokymo įstaigoje, esančioje už Kanzas Sičio, 1981 m., Kur ji buvo perkurta ir gavo 501 (c) 3 mokesčių atleidžiamas statusas. Nuo tada kasmet rengiamos konferencijos aplink JAV. | |
Amerikos svetimavęs: „Amerikos svetimaujantis" yra 2009 m. Jedo Mercurio parašytas romanas, daugiausia dėmesio skiriantis 35-ojo JAV prezidento Johno Fitzgeraldo Kennedy gyvenimui. Daugiausia kalbama apie jo nesantuokinius reikalus, politines ambicijas, įvairius fizinius negalavimus ir santykius su žmona Jackie ir jo vaikais. | |
Amerikos nuotykis: Amerikos nuotykiai ir panašiai gali reikšti:
| |
Amerikos nuotykis: Amerikos nuotykiai ir panašiai gali reikšti:
| |
Amerikos nuotykis: Amerikos nuotykiai ir panašiai gali reikšti:
| |
Amerikos nuotykių pramogų parkas: „ American Adventure" buvo pramogų parkas Derbišyre, Anglijoje, visai netoli Notingemo ir Derbio, Ilkestono pakraštyje. Daugelį metų parkas turėjo daug didelių atrakcionų su baltais pirštais, tačiau 2005 m. Jis buvo pakeistas kaip „šeimos" parkas, skirtas jaunesnių nei 14 metų rinkai. 2007 m. Sausio mėn. Savininkai paskelbė, kad jis nebus atidarytas naujam sezonui, o važiavimai bus parduoti. | |
Šešios vėliavos baltasis vanduo: „Six Flags White Water" yra 69 akrų (280 000 m 2 ) vandens parkas, esantis į šiaurės vakarus nuo Atlantos, neįkurtoje Kobbo grafystėje, Džordžijos valstijoje. Iš pradžių atidarytas 1984 m. Kaip „White Water Atlanta". Parkas 1999 m. Tapo „Six Flags" parkų šeimos dalimi. Šiandien jis parduodamas kaip antri vartai į „Six Flags Over Georgia", o du parkai dažnai reklamuoja vienas kitą. 2012 m. Parkas priėmė 505 000 lankytojų ir užėmė 12 vietą geriausių Šiaurės Amerikos vandens parkų sąraše. | |
Amerikos reklamos federacija: Amerikos reklamos federacija ( AAF ), kurios būstinė yra Vašingtone, yra seniausia nacionalinė reklamos prekybos asociacija JAV. AAF taip pat vykdo 15 rajonų operacijų, kurių kiekviena yra skirtingame tautos regione ir atstovauja jai. AAF nariai yra beveik 100 korporacijų narių, kurie yra reklamuotojai, reklamos agentūros ir žiniasklaidos įmonės; beveik 200 vietinių federacijų, atstovaujančių 40 000 reklamos profesionalų, nacionalinis tinklas, esantis visoje šalyje; ir daugiau nei 200 AAF kolegijos skyrių, kuriuose dirba daugiau nei 6500 studentų. AAF vykdo programas ir iniciatyvas, įskaitant Reklamos šlovės muziejų, ADDY apdovanojimus , Nacionalinį studentų reklamos konkursą, Daugiakultūriškumo mozaikos centrą ir vasaros skelbimų stovyklas vidurinių mokyklų studentams Čikagoje ir Vašingtone. | |
Amerikos reklamos federacija: Amerikos reklamos federacija ( AAF ), kurios būstinė yra Vašingtone, yra seniausia nacionalinė reklamos prekybos asociacija JAV. AAF taip pat vykdo 15 rajonų operacijų, kurių kiekviena yra skirtingame tautos regione ir atstovauja jai. AAF nariai yra beveik 100 korporacijų narių, kurie yra reklamuotojai, reklamos agentūros ir žiniasklaidos įmonės; beveik 200 vietinių federacijų, atstovaujančių 40 000 reklamos profesionalų, nacionalinis tinklas, esantis visoje šalyje; ir daugiau nei 200 AAF kolegijos skyrių, kuriuose dirba daugiau nei 6500 studentų. AAF vykdo programas ir iniciatyvas, įskaitant Reklamos šlovės muziejų, ADDY apdovanojimus , Nacionalinį studentų reklamos konkursą, Daugiakultūriškumo mozaikos centrą ir vasaros skelbimų stovyklas vidurinių mokyklų studentams Čikagoje ir Vašingtone. | |
Amerikos reklamos federacijos šlovės muziejus: Reklamos šlovės muziejus , kurį valdo Amerikos reklamos federacija (AAF), prasidėjo 1948 m., Kai Niujorko reklamos klubas ir jo prezidentas Andrew Haire pasiūlė Amerikos reklamos federacijai, pirmtakų organizacijai. Amerikos reklamos federacija. Plane buvo numatyta, kad reklamos šlovės muziejų visos reklamos industrijos vardu administruos Amerikos reklamos federacija. Juo pagerbiami tie vyrai ir moterys, kurie geriausiai pasitarnauja reklamai. Nuo tada į šią žymią grupę buvo išrinktas 191 neeilinis asmuo. | |
Amerikos reklamos muziejus: Amerikos reklamos muziejus buvo muziejus Portlando centre, Oregone, JAV. 1986 m. Įkurtame muziejuje buvo eksponuojama reklama nuo XVIII a. Iki šių dienų. Muziejuje buvo eksponuojami nuolatiniai ir keliaujantys eksponatai apie reklamos kampanijas, pramonės piktogramas ir apskritai reklamą. Taip pat buvo biblioteka ir dovanų parduotuvė, prieš ją uždarant iki 2004 m. Pabaigos. | |
Amerikos patarėjų grupė: „American Advisors Group" (AAG) yra geriausia skolintoja Amerikos atvirkštinės hipotekos pramonėje, turinti licenciją veikti 48 valstijose. Ji teikia vyriausybės apdraustas namų kapitalo konvertavimo hipotekos (HECM) paskolas ir turi 81 geografinę teritoriją, kurią HUD patvirtino verslui. | |
Pasaulio reikalai: „World Affairs" yra Amerikos žurnalas kas ketvirtį, kuriame aprašomi tarptautiniai santykiai. Vienu metu tai buvo oficialus Amerikos taikos draugijos leidinys. Žurnalas leidžiamas nuo 1837 m. Ir 2008 m. Sausio mėn. Buvo paleistas kaip naujas leidinys. Pasaulio reikalų institutas jį išleido 2010–2016 m., Kai buvo parduotas Politikos studijų organizacijai. Kiekviename numeryje yra straipsnių, siūlančių įvairias perspektyvas globaliais klausimais ir Jungtinių Valstijų užsienio politika. Pasaulio reikalų būstinė yra Vašingtone. Iki 1932 m. Žurnalas buvo leidžiamas kas mėnesį ir įvairiais pavadinimais, įskaitant „Taikos advokatą" . Šiuos straipsnius nuo to laiko JSTOR suskaitmenino ir juos galima laisvai peržiūrėti iki 1923 m. | |
Amerikos „Aero" klubas: Amerikos „ Aero" klubas buvo socialinis klubas, kurį 1905 m. Įsteigė Charlesas Jasperas Gliddenas ir Augustas Postas, be kita ko, siekdami skatinti aviaciją Amerikoje. Tai buvo daugelio valstybinių skyrių patronuojanti organizacija, pirmoji buvo Naujosios Anglijos „Aero" klubas. Ji klestėjo iki 1923 m., Kai transformavosi į Nacionalinę aeronautikos asociaciją, kuri vis dar egzistuoja iki šiol. Ji išdavė pirmąsias piloto licencijas Jungtinėse Valstijose, o JAV kariuomenė savo pilotams reikalavo sėkmingai užbaigti licencijavimo procesą iki 1914 m. Ji rėmė daugybę aviacijos šou ir konkursų. Kortlando lauko vyskupas buvo prezidentas 1910 m. Nuo 1911 m. Naujasis prezidentas Robertas J. Collieris pradėjo teikti „Collier Trophy". | |
Amerikos aerolights: „American Aerolights Inc." buvo amerikiečių lėktuvų gamintojas, kurį įkūrė Larry Newmanas. Pagal JAV FAR 103 ultralengvųjų transporto priemonių taisykles įmonė specializavosi projektuoti ir gaminti ultralengvuosius orlaivius, mėgėjų konstravimo rinkinius ir paruoštus skraidyti rinkinius. | |
Amerikos aerolights: „American Aerolights Inc." buvo amerikiečių lėktuvų gamintojas, kurį įkūrė Larry Newmanas. Pagal JAV FAR 103 ultralengvųjų transporto priemonių taisykles įmonė specializavosi projektuoti ir gaminti ultralengvuosius orlaivius, mėgėjų konstravimo rinkinius ir paruoštus skraidyti rinkinius. | |
„American Aerolights Double Eagle": „ American Aerolights Double Eagle" yra dviejų vietų ultralengvasis lėktuvas, kurį taip pat galima sukonfigūruoti vieno piloto skrydžiui. | |
„American Aerolights Eagle": „ American Aerolights Eagle" yra amerikiečių ultralengvasis orlaivis, kurį pagamino „American Aerolights", pristatytas 1975 m. Lėktuvas buvo tiekiamas kaip mėgėjiškos statybos rinkinys. | |
„American Aerolights Eagle": „ American Aerolights Eagle" yra amerikiečių ultralengvasis orlaivis, kurį pagamino „American Aerolights", pristatytas 1975 m. Lėktuvas buvo tiekiamas kaip mėgėjiškos statybos rinkinys. | |
„American Aerolights Eagle": „ American Aerolights Eagle" yra amerikiečių ultralengvasis orlaivis, kurį pagamino „American Aerolights", pristatytas 1975 m. Lėktuvas buvo tiekiamas kaip mėgėjiškos statybos rinkinys. | |
„Falconar Golden Hawk": „ Falconar Golden Hawk" yra kanadietiška tandeminė sėdynė, stūmiko konfigūracija, triračių pavarų dėžė, ant lengvųjų lėktuvų sumontuoti ultralengvieji orlaiviai, kuriuos rinkinyje siūlo „Falconar Avia" iš Edmontono, Alberta. | |
Amerikos aerolights: „American Aerolights Inc." buvo amerikiečių lėktuvų gamintojas, kurį įkūrė Larry Newmanas. Pagal JAV FAR 103 ultralengvųjų transporto priemonių taisykles įmonė specializavosi projektuoti ir gaminti ultralengvuosius orlaivius, mėgėjų konstravimo rinkinius ir paruoštus skraidyti rinkinius. | |
„Vector Motors": „Vector Motors Corporation" yra amerikiečių automobilių gamintoja, įsikūrusi Vilmingtone, Kalifornijoje. Jo istoriją galima atsekti iki „ Vehicle Design Force" , kurią 1978 m. Įkūrė Geraldas Wiegertas. „ Vector Aeromotive" transporto priemonių gamyba prasidėjo 1989 m. Ir buvo nutraukta 1993 m. Vėliau įmonė buvo atgaivinta kaip „ Vector Motors Corporation" ir toliau kūrė sportinius automobilius. Įkūrus „Vector" buvo pirmasis Amerikos bandymas konkuruoti su tokių Europos automobilių gamintojais kaip „Ferrari", „Lamborghini". Devintajame ir dešimtajame dešimtmečiuose buvo sukurta ir pagaminta apie 50 „Vector" sportinių automobilių modelių, įskaitant kai kurias lenktynių versijas, daugiausia sukurtas naudojant amerikiečių pagamintus komponentus. | |
Amerikos aviacijos korporacija: Amerikos aviacijos korporaciją (AAC) 1928 m. Spalio mėn. Įkūrė Enea Bossi, įsikūrusi 730 Penktojoje aveniu Port Vašingtone, Niujorke. Jo tikslas buvo statyti Savoia-Marchetti vandens lėktuvus pagal licenciją. Licencijos buvo įsigytos ir S-55, ir S-56, ir abi buvo išbandytos Millerio armijos oro lauke, tačiau tik pastarieji pateko į gamybą. | |
Jungtinių Valstijų oro pajėgų departamentas: Jungtinių Valstijų oro pajėgų departamentas ( DAF ) yra vienas iš trijų karinių departamentų, esančių Jungtinių Amerikos Valstijų Gynybos departamente. Karinių oro pajėgų departamentas buvo suformuotas 1947 m. Rugsėjo 18 d. Pagal 1947 m. Nacionalinio saugumo aktą ir yra karinis departamentas, kuriame yra organizuojamos Jungtinių Valstijų oro pajėgos ir Jungtinių Valstijų kosmoso pajėgos. | |
Amerikos reikalai: „American Affairs" yra ketvirtinis Amerikos politinis žurnalas, kurį 2017 m. Vasario mėnesį įkūrė Julius Kerinas. Kerin yra žurnalo redaktorė. Dalaso universiteto politikos profesorius Gladdenas Pappinas yra žurnalo redaktoriaus padėjėjas. | |
Amerikos įperkamas orlaivis: „American Affordable Aircraft" buvo įmonė, įsikūrusi Port Oranže, Floridoje ir prieš tai Deitonos paplūdimyje, kuri pardavinėjo namuose pagaminto orlaivio „AAA Vision" planus. | |
Karas Afganistane (nuo 2001 m. Iki dabar): Karas Afganistane yra besitęsiantis karas po Jungtinių Valstijų invazijos į Afganistaną, kuris prasidėjo, kai Jungtinės Amerikos Valstijos ir jos sąjungininkai sėkmingai išvijo Talibaną nuo valdžios, siekdami paneigti „Al-Qaeda" saugią operacijų bazę Afganistane. Kai pradiniai tikslai buvo įgyvendinti, daugiau nei 40 šalių koalicija šalyje sudarė saugumo misiją, vadinamą Tarptautinėmis saugumo paramos pajėgomis, kurios tam tikri nariai dalyvavo karinėje kovoje, susijungusioje su Afganistano vyriausybe. Vėliau karą daugiausia sudarė Talibano sukilėliai, kovojantys prieš Afganistano ginkluotąsias pajėgas ir sąjungininkų pajėgas; dauguma ISAF / RS karių ir personalo yra amerikiečiai. JAV karą įvardija kaip operaciją „Ilgalaikė laisvė" (2001–14) ir „Laisvės operaciją„ Sentinel "(nuo 2015 m. Iki dabar); tai ilgiausias karas JAV istorijoje. | |
Karas Afganistane (nuo 2001 m. Iki dabar): Karas Afganistane yra besitęsiantis karas po Jungtinių Valstijų invazijos į Afganistaną, kuris prasidėjo, kai Jungtinės Amerikos Valstijos ir jos sąjungininkai sėkmingai išvijo Talibaną nuo valdžios, siekdami paneigti „Al-Qaeda" saugią operacijų bazę Afganistane. Kai pradiniai tikslai buvo įgyvendinti, daugiau nei 40 šalių koalicija šalyje sudarė saugumo misiją, vadinamą Tarptautinėmis saugumo paramos pajėgomis, kurios tam tikri nariai dalyvavo karinėje kovoje, susijungusioje su Afganistano vyriausybe. Vėliau karą daugiausia sudarė Talibano sukilėliai, kovojantys prieš Afganistano ginkluotąsias pajėgas ir sąjungininkų pajėgas; dauguma ISAF / RS karių ir personalo yra amerikiečiai. JAV karą įvardija kaip operaciją „Ilgalaikė laisvė" (2001–14) ir „Laisvės operaciją„ Sentinel "(nuo 2015 m. Iki dabar); tai ilgiausias karas JAV istorijoje. | |
Afrikos imigracija į JAV: Afrikos imigracija į JAV reiškia imigrantus į JAV, kurie yra ar buvo šiuolaikinių Afrikos šalių piliečiai. Šio straipsnio taikymo sferoje afrikietis reiškia geografinę ar tautinę kilmę, o ne rasinę priklausomybę. Tarp 1965 m. Ir 2017 m. Imigracijos ir pilietybės įstatymo afrikiečių kilmės JAV gyventojų skaičius išaugo iki 2,1 milijono žmonių. | |
Vakarų Indijos amerikiečiai: Vakarų Indijos amerikiečiai arba Karibų jūros regiono gyventojai yra amerikiečiai, galintys atsekti savo protėvius iki Karibų jūros, nebent jie yra vietinės kilmės. Nuo 2016 m. Apie 13 milijonų žmonių - apie 4% visų JAV gyventojų - turi Karibų kilmės protėvius. | |
Afrikos imigracija į JAV: Afrikos imigracija į JAV reiškia imigrantus į JAV, kurie yra ar buvo šiuolaikinių Afrikos šalių piliečiai. Šio straipsnio taikymo sferoje afrikietis reiškia geografinę ar tautinę kilmę, o ne rasinę priklausomybę. Tarp 1965 m. Ir 2017 m. Imigracijos ir pilietybės įstatymo afrikiečių kilmės JAV gyventojų skaičius išaugo iki 2,1 milijono žmonių. | |
Vakarų Indijos amerikiečiai: Vakarų Indijos amerikiečiai arba Karibų jūros regiono gyventojai yra amerikiečiai, galintys atsekti savo protėvius iki Karibų jūros, nebent jie yra vietinės kilmės. Nuo 2016 m. Apie 13 milijonų žmonių - apie 4% visų JAV gyventojų - turi Karibų kilmės protėvius. | |
Vakarų Indijos amerikiečiai: Vakarų Indijos amerikiečiai arba Karibų jūros regiono gyventojai yra amerikiečiai, galintys atsekti savo protėvius iki Karibų jūros, nebent jie yra vietinės kilmės. Nuo 2016 m. Apie 13 milijonų žmonių - apie 4% visų JAV gyventojų - turi Karibų kilmės protėvius. | |
Amerikos senėjimo asociacija: Amerikos senėjimo asociacija yra pelno nesiekianti, neapmokestinama mokslininkų ir pasauliečių biogerontologijos organizacija, užsiimanti biomedicinos senėjimo tyrimais ir geromokslu, siekdama sulėtinti senėjimo procesą, kad pailgėtų sveiko žmogaus gyvenimo trukmė, išsaugant ir atkuriant funkcijas, kurios paprastai prarandamos amžiui. susijusi degeneracija. Santrumpa AGE turi atspindėti organizaciją, net jei tai nėra akronimas. | |
Laphamo kvartalas: „Lapham's Quarterly" yra literatūrinis žurnalas, kurį 2007 m. Įkūrė buvęs „ Harper's Magazine" redaktorius Lewisas H. Laphamas. Kiekviename numeryje nagrinėjama tema, naudojant pirminę istorijos medžiagą. Inauguraciniame numeryje „Karo valstybės" buvo dešimtys esė, kalbų ir ištraukų iš istorinių autorių, pradedant Tukididu, Williamu Shakespeare'u ir Sun Tzu bei baigiant Marku Twainu. Naujausios numerio temos buvo „Užsieniečiai", „Laikas" ir „Jaunimas". Kiekviename numeryje yra Laphamo įvadinė esė, istorinių bendradarbių skaitiniai ir šiuolaikinių rašytojų bei istorikų esė. | |
Žemės ūkio ir taikomosios ekonomikos asociacija: Žemės ūkio ir taikomosios ekonomikos asociacija ( AAEA ) yra profesionali asociacija tiems, kurie domisi žemės ūkio ir taikomosios ekonomikos sritimis . | |
Žemės ūkio istorija JAV: JAV žemės ūkio istorija apima laikotarpį nuo pirmųjų anglų naujakurių iki šių dienų. Kolonijinėje Amerikoje žemės ūkis buvo pagrindinis pragyvenimo šaltinis 90% gyventojų, o dauguma miestų buvo žemės ūkio produktų eksporto punktai. Dauguma ūkių buvo skirti natūrinei gamybai, skirtai šeimai. Spartus gyventojų skaičiaus augimas ir sienos plėtra atvėrė daug naujų ūkių, o žemės valymas buvo pagrindinis ūkininkų susirūpinimas. Po 1800 m. Medvilnė tapo pagrindine kultūra pietinėse plantacijose ir vyriausiuoju Amerikos eksportu. Po 1840 m. Industrializacija ir urbanizacija atvėrė pelningą vidaus rinką. Ūkių skaičius išaugo nuo 1,4 mln. 1850 m. Iki 4,0 mln. 1880 m. Ir 6,4 mln. 1910 m. tada pradėjo kristi - 1950 m. sumažėjo iki 5,6 mln., o 2008 m. - iki 2,2 mln. | |
Žemės ūkio istorija JAV: JAV žemės ūkio istorija apima laikotarpį nuo pirmųjų anglų naujakurių iki šių dienų. Kolonijinėje Amerikoje žemės ūkis buvo pagrindinis pragyvenimo šaltinis 90% gyventojų, o dauguma miestų buvo žemės ūkio produktų eksporto punktai. Dauguma ūkių buvo skirti natūrinei gamybai, skirtai šeimai. Spartus gyventojų skaičiaus augimas ir sienos plėtra atvėrė daug naujų ūkių, o žemės valymas buvo pagrindinis ūkininkų susirūpinimas. Po 1800 m. Medvilnė tapo pagrindine kultūra pietinėse plantacijose ir vyriausiuoju Amerikos eksportu. Po 1840 m. Industrializacija ir urbanizacija atvėrė pelningą vidaus rinką. Ūkių skaičius išaugo nuo 1,4 mln. 1850 m. Iki 4,0 mln. 1880 m. Ir 6,4 mln. 1910 m. tada pradėjo kristi - 1950 m. sumažėjo iki 5,6 mln., o 2008 m. - iki 2,2 mln. | |
Amerikos žemės ūkio teisės asociacija: Amerikos žemės ūkio teisės asociacija ( AALA ) yra profesionali organizacija, daugiausia dėmesio skirianti teisiniams JAV žemės ūkio bendruomenės poreikiams. Asociacija buvo įkurta 1980 m. | |
Amerikos žemės ūkininkas: „American Agriculturist" buvo žemės ūkio leidinys, skirtas žemės ūkiui, namams ir sodui JAV, išleistas anglų ir vokiečių kalbomis. Jo paantraštė laikui bėgant keitėsi: ūkiui, sodui ir namų ūkiui (1869), namų ūkiui, sodui, ūkiui (1877). Į jį dažnai pateko žymių eilutė „ Pilnas gerų dalykų visiems, mieste, Vilge ir Šalyje" (1877) ir kt. Solonas Robinsonas buvo vienas iš jo rašytojų. Tai iliustravo daugybė graviūrų. 1885 m. Ji išleido Šeimos ciklopediją . 1889 m. Jis išleido iliustruotą sodininkystės žodyną : praktinę ir mokslinę sodininkystės enciklopediją sodininkams ir botanikams, kurį redagavo George'as Nicholsonas. Tai tapo RHS Sodininkystės žodyno pagrindu . | |
Amerikos žemės ūkio judėjimas: Amerikos žemės ūkio judėjimas yra organizacija, susidedanti iš visų pirma iš mažųjų Amerikos ūkininkų. Ją 1977 m. Kampe, Kolorado valstijoje, įkūrė ūkininkų grupė. Ūkininkai bandė surengti streiką, kurio metu ūkininkai nieko nebepirks ir neparduos. | |
Amerikos žemės ūkininkas: „American Agriculturist" buvo žemės ūkio leidinys, skirtas žemės ūkiui, namams ir sodui JAV, išleistas anglų ir vokiečių kalbomis. Jo paantraštė laikui bėgant keitėsi: ūkiui, sodui ir namų ūkiui (1869), namų ūkiui, sodui, ūkiui (1877). Į jį dažnai pateko žymių eilutė „ Pilnas gerų dalykų visiems, mieste, Vilge ir Šalyje" (1877) ir kt. Solonas Robinsonas buvo vienas iš jo rašytojų. Tai iliustravo daugybė graviūrų. 1885 m. Ji išleido Šeimos ciklopediją . 1889 m. Jis išleido iliustruotą sodininkystės žodyną : praktinę ir mokslinę sodininkystės enciklopediją sodininkams ir botanikams, kurį redagavo George'as Nicholsonas. Tai tapo RHS Sodininkystės žodyno pagrindu . | |
Amerikos žemės ūkininkas: „American Agriculturist" buvo žemės ūkio leidinys, skirtas žemės ūkiui, namams ir sodui JAV, išleistas anglų ir vokiečių kalbomis. Jo paantraštė laikui bėgant keitėsi: ūkiui, sodui ir namų ūkiui (1869), namų ūkiui, sodui, ūkiui (1877). Į jį dažnai pateko žymių eilutė „ Pilnas gerų dalykų visiems, mieste, Vilge ir Šalyje" (1877) ir kt. Solonas Robinsonas buvo vienas iš jo rašytojų. Tai iliustravo daugybė graviūrų. 1885 m. Ji išleido Šeimos ciklopediją . 1889 m. Jis išleido iliustruotą sodininkystės žodyną : praktinę ir mokslinę sodininkystės enciklopediją sodininkams ir botanikams, kurį redagavo George'as Nicholsonas. Tai tapo RHS Sodininkystės žodyno pagrindu . | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
Jungtinių Valstijų oro pajėgų akademija: Jungtinių Valstijų oro pajėgų akademija ( USAFA ) yra JAV oro pajėgų ir Jungtinių Valstijų kosminių pajėgų karininkų kariūnų karo akademija, esanti į šiaurę nuo Kolorado Springso, Kolorado valstijoje. Tai jauniausia iš penkių Jungtinių Valstijų tarnybinių akademijų, pirmąją klasę baigusi prieš 62 metus 1959 m., Tačiau yra trečioji pagal darbo stažą. Akademijos ketverių metų programos absolventai gauna mokslo bakalauro laipsnį ir jiems paskiriami antrieji leitenantai JAV oro pajėgose arba JAV kosminėse pajėgose. Akademija taip pat yra viena didžiausių turistinių vietų Kolorade, kasmet pritraukianti maždaug milijoną lankytojų. | |
AAXICO: AAXICO buvo aviakompanija, įsikūrusi JAV. | |
Jungtinių Valstijų oro pajėgos: Jungtinių Valstijų oro pajėgos ( USAF ) yra Jungtinių Valstijų ginkluotųjų pajėgų oro susisiekimo skyrius. Tai viena iš aštuonių JAV uniformuotų tarnybų. Iš pradžių susikūręs kaip JAV kariuomenės dalis 1907 m. Rugpjūčio 1 d., JAV karas buvo įkurtas kaip atskiras JAV ginkluotųjų pajėgų padalinys 1947 m. Rugsėjo 18 d., Priėmus 1947 m. Nacionalinio saugumo aktą. JAV ginkluotosioms pajėgoms ir ketvirtajai eilės tvarka. JAV oro pajėgos savo pagrindines misijas įvardija kaip oro pranašumą, pasaulinę integruotą žvalgybą, stebėjimą ir žvalgybą, greitą pasaulinį mobilumą, pasaulinį smūgį, vadovavimą ir kontrolę. | |
„American Air Jet American": „ American Air Jet American" yra amerikietiškas savadarbis reaktyvinis sraigtasparnis, kurį sukūrė ir pastatė „American Air Jet" iš Vudlando parko (Koloradas) mėgėjų statybai iš rinkinių. | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
Amerikos oro pašto draugija: Amerikos oro pašto draugija ( AAMS ) yra JAV ne pelno siekianti organizacija, užsiimanti oro pašto rinkimu ir tyrimu bei aerofiliatu. | |
Imperatoriškasis karo muziejus Duxfordas: Imperatoriškojo karo muziejus Duxfordas yra Imperatoriškojo karo muziejaus filialas netoli Duxfordo, Kembridžšyre, Anglijoje. Didžiausiame Didžiosios Britanijos aviacijos muziejuje Duxforde yra septyniuose pagrindiniuose parodų pastatuose esantys dideli muziejaus eksponatai, įskaitant beveik 200 orlaivių, karinių transporto priemonių, artilerijos ir nedidelių karinių jūrų pajėgų laivų. Šioje vietoje taip pat yra vietos kitoms muziejaus medžiagoms, tokioms kaip filmas, nuotraukos, dokumentai, knygos ir dirbiniai, saugoti. Šioje vietoje yra keli Britanijos armijos pulko muziejai, įskaitant parašiutų pulko ir karališkojo Anglijos pulko muziejus. | |
Imperatoriškasis karo muziejus Duxfordas: Imperatoriškojo karo muziejus Duxfordas yra Imperatoriškojo karo muziejaus filialas netoli Duxfordo, Kembridžšyre, Anglijoje. Didžiausiame Didžiosios Britanijos aviacijos muziejuje Duxforde yra septyniuose pagrindiniuose parodų pastatuose esantys dideli muziejaus eksponatai, įskaitant beveik 200 orlaivių, karinių transporto priemonių, artilerijos ir nedidelių karinių jūrų pajėgų laivų. Šioje vietoje taip pat yra vietos kitoms muziejaus medžiagoms, tokioms kaip filmas, nuotraukos, dokumentai, knygos ir dirbiniai, saugoti. Šioje vietoje yra keli Britanijos armijos pulko muziejai, įskaitant parašiutų pulko ir karališkojo Anglijos pulko muziejus. | |
Jungtinių Valstijų armijos oro tarnyba: Jungtinių Valstijų armijos oro tarnyba ( USAAS ) buvo JAV kariuomenės oro karo komponentas 1918–1926 m. Ir JAV oro pajėgų pirmtakas. Pirmojo pasaulinio karo metais jis buvo įsteigtas kaip nepriklausomas, bet laikinas JAV karo departamento padalinys dviem prezidento Woodrowo Wilsono vykdomaisiais įsakymais: 1918 m. Gegužės 24 d. ir 1919 m. kovo 19 d. įsteigiant oro tarnybos karinį direktorių, kuris kontroliuos visą aviacijos veiklą. Jo gyvenimas pratęstas dar metams - 1919 m. Liepos mėn. Tuo metu Kongresas priėmė įstatymus, reikalingus, kad jis taptų nuolatine buveine. 1920 m. Krašto apsaugos įstatymu oro tarnybai buvo suteiktas JAV kariuomenės „kovinės linijos rankos" statusas, vadovaujant majorui. | |
Amerikos orlaivių skverbtuvė: Amerikos orlaivių skverbtuvas , dabar vadinamas „ Aerocraft Stealth Star 204 SS" , buvo „Bell UH-1B Iroquois" modifikuotas šaulių sraigtasparnis su tandeminėmis pilotų sėdynėmis ir kariuomenės nešiojimo skyriumi. | |
Amerikos aviacija: American Aviation Corporation buvo amerikiečių orlaivių gamintoja, įsikūrusi Klivlande (Ohajo valstija) 1960-aisiais ir gaminusi lengvus vieno variklio orlaivius. 1972 m. Ji tapo „Grumman American Aviation Corporation". | |
Amerikos orlaivių skverbtuvė: Amerikos orlaivių skverbtuvas , dabar vadinamas „ Aerocraft Stealth Star 204 SS" , buvo „Bell UH-1B Iroquois" modifikuotas šaulių sraigtasparnis su tandeminėmis pilotų sėdynėmis ir kariuomenės nešiojimo skyriumi. | |
Apsauginis „Airster S-1": „ Security Airster S-1" yra amerikietiškas dviejų vietų vienmotoris lėktuvas, kurį sukūrė Bertas Kinneris ir pastatė jo „National National Aircraft Corporation", vėliau pavadintas „American Aircraft Corporation". | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
„American Airlines" 965 skrydis: „American Airlines" 965 skrydis buvo reguliarus skrydis iš Majamio tarptautinio oro uosto Majamyje, Floridoje, į Alfonso Bonilla Aragón tarptautinį oro uostą Kalyje, Kolumbijoje. 1995 m. Gruodžio 20 d. Šiuo maršrutu skridęs „Boeing 757-200" rėžėsi į kalną Bugoje, Kolumbijoje, žuvo 151 iš 155 keleivių ir visi aštuoni įgulos nariai. | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
„American Airlines" 383 skrydis: Du žymūs „ American Airlines" 383 skrydžiai pateko į reikšmingas aviacijos avarijas:
| |
„American Airlines" grupė: „American Airlines Group Inc." yra amerikiečių viešai prekiaujama aviakompanijų kontroliuojančioji bendrovė, kurios būstinė yra Fortvorte, Teksase. Ji buvo suformuota 2013 m. Gruodžio 9 d. Susijungus „American Airlines" patronuojančiai bendrovei „AMR Corporation" ir „US Airways" patronuojančiai bendrovei „US Airways Group". Integracija buvo baigta, kai 2015 m. Balandžio 8 d. Federalinė aviacijos administracija abiem vežėjams suteikė vieną veiklos pažymėjimą ir visi skrydžiai dabar vykdomi su „American Airlines" prekės ženklu. | |
„American Airlines" 1 skrydis (1962 m.): „American Airlines" 1 skrydis buvo reguliarus keleivių vidaus skrydis iš Niujorko tarptautinio (Idlewild) oro uosto į Los Andželo tarptautinį oro uostą. 1962 m. Kovo 1 d. „Boeing 707" apsivertė ir, praėjus dviem minutėms po kilimo, rėžėsi į Jamaikos įlanką, nužudęs visus 87 keleivius ir aštuonis laive buvusius įgulos narius. Civilinės aeronautikos valdybos tyrimas nustatė, kad dėl autopiloto sistemos gamybos defekto įvyko avarija dėl nevaldomo vairo valdymo sistemos įėjimo. Avarijoje žuvo nemažai žymių žmonių. Tai buvo penktoji mirtina „Boeing 707" avarija ir tuo metu pati gyvybė. | |
„American Airlines" 11 skrydis: „American Airlines" 11 skrydis buvo vidaus keleivinis skrydis, kurį rugsėjo mėnesį pagrobė penki „Al Qaeda" teroristai 2001 m. Rugsėjo 11 d. Įvykdytų išpuolių dalis. Mohamedas Atta tyčia rėžė lėktuvą į Pasaulio prekybos centro šiaurinį bokštą Niujorke, nužudydamas visus 92 laive buvusius žmones ir užtikrindamas 1402 žmonių mirtį orlaivio smūgio zonoje ir virš jos. Dalyvaujantis orlaivis „Boeing 767-223ER", registracijos numeris N334AA, skraidino „American Airlines" kasdieninį rytinį tarpžemyninį reisą iš Logano tarptautinio oro uosto Bostone į Los Andželo tarptautinį oro uostą Los Andžele. | |
„American Airlines" 191 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 191 buvo reguliarus vidaus keleivių skrydis Jungtinėse Valstijose, kurį „American Airlines" vykdė iš O'Hare tarptautinio oro uosto Čikagoje, Ilinojaus valstijoje, į Los Andželo tarptautinį oro uostą Los Andžele, Kalifornijoje. Penktadienio, 1979 m. Gegužės 25 d., Popietę šį skrydį vykdęs „McDonnell Douglas DC-10-10" pakilo nuo 32R kilimo ir tūpimo tako, kai kairysis variklis atsikabino, praradęs valdymą, ir nukrito mažiau nei už 1,6 km. nuo kilimo ir tūpimo tako galo. Žuvo visi 258 keleiviai ir 13 įgulos narių, taip pat du žmonės ant žemės. Per 273 žuvusiuosius tai yra mirtiniausia aviacijos avarija, įvykusi Jungtinėse Valstijose. | |
„American Airlines" 331 skrydis: 2009 m. Gruodžio 22 d. „American Airlines" lėktuvas „Boeing 737-800", vykdantis „ American Airlines" 331 skrydį ir gabenęs 148 keleivius bei šešis įgulos narius, prastais orais nusileidęs Kingstone užlenkė 12 taką. Lėktuvas toliau važiavo žemėje už oro uosto perimetro ir išsiskyrė paplūdimyje, sukeldamas sužalojimus. | |
„American Airlines" 587 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 587 buvo reguliarus tarptautinis keleivių skrydis iš Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto į Dominikos Respublikos sostinės Santo Domingo tarptautinį Las Américas oro uostą. 2001 m. Lapkričio 12 d. Maršrutu skridęs „Airbus A300B4-605R" netrukus po pakilimo nukrito į Belle uosto kaimynystę, Kvinso Rockaway pusiasalyje, Niujorke. Visi 260 lėktuve buvusių žmonių žuvo, taip pat penki žmonės ant žemės. Tai yra antras pagal dydį aviacijos incidentas, susijęs su „Airbus A300", ir antras pagal dydį aviacijos įvykis JAV istorijoje po „American Airlines" skrydžio Nr. 191 katastrofos 1979 m. | |
„American Airlines" 77 skrydis: „American Airlines" 77 skrydis buvo reguliarus „American Airlines" vidaus tarpžemyninis keleivių skrydis iš Vašingtono Dulleso tarptautinio oro uosto Dullese (Virdžinija) į Los Andželo tarptautinį oro uostą Los Andžele, Kalifornijoje. Skrydį aptarnaujantį lėktuvą „Boeing 757-223" 2001 m. Rugsėjo 11 d. Rytą pagrobė penki su „al Qaeda" susiję Saudo Arabijos vyrai. Jie tyčia partrenkė lėktuvą į Pentagoną Arlingtono apygardoje, Virdžinijos valstijoje, netoli Vašingtono. 64 laive ir dar 125 pastate. | |
„American Airlines" 965 skrydis: „American Airlines" 965 skrydis buvo reguliarus skrydis iš Majamio tarptautinio oro uosto Majamyje, Floridoje, į Alfonso Bonilla Aragón tarptautinį oro uostą Kalyje, Kolumbijoje. 1995 m. Gruodžio 20 d. Šiuo maršrutu skridęs „Boeing 757-200" rėžėsi į kalną Bugoje, Kolumbijoje, žuvo 151 iš 155 keleivių ir visi aštuoni įgulos nariai. | |
„American Airlines" arena: „ American Airlines" arena ( AAA ) yra daugiafunkcė sporto ir pramogų arena, įsikūrusi Majamyje, Floridoje, palei Biscayne įlanką. Jis buvo pastatytas 1998 m., Pakeičiant Majamio areną, ir suprojektuotas architektūros firmų „Arquitectonica" ir „360 Architecture". Arenoje vyksta Nacionalinės krepšinio asociacijos Majamio „Heat" varžybos. | |
American Airlines CR Smith muziejus: „ American Airlines" CR Smith muziejus (CRSM) yra „American Airlines Flight Academy" miestelyje, kuris yra DFW oro uosto pietiniame gale, Fort Vorto (Teksasas) miesto ribose ir netoli pasaulio centrinės būstinės. „American Airlines". Vieta yra viduryje tarp Dalaso centro ir Fort Vorto centro, netoli 183 ir 360 greitkelių sankryžos. CRSM ekspozicijų galerija yra maždaug 25 000 kvadratinių pėdų (2300 m 2 ) ir 10 000 kvadratinių pėdų (930 m 2 ). angaras, kuriame yra flagmanas „Knoxville", visiškai restauruotas lėktuvas „DC-3". Muziejuje taip pat yra 1500 kvadratinių pėdų (140 m 2 ) dovanų parduotuvė ir didelio formato teatras, panašus į IMAX. | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
Amerikos oro linijos: „American Airlines, Inc." yra pagrindinė amerikiečių aviakompanija, kurios būstinė yra Teksaso mieste Fortvorte, Dalaso – Fortvorto metropolis. Tai yra didžiausia pasaulyje oro linijų bendrovė, vertinant pagal laivyno dydį, reguliarius keleivius ir keleivių pajamas. „American" kartu su savo regioniniais partneriais valdo platų tarptautinį ir vietinį tinklą, skrendantį beveik 6800 skrydžių per dieną į beveik 350 vietų daugiau nei 50 šalių. „American Airlines" yra trečiojo pagal dydį aviakompanijų aljanso pasaulyje „Oneworld" aljanso steigėja. Regioninę paslaugą teikia nepriklausomi ir pagalbiniai vežėjai su prekės ženklu „American Eagle". | |
„American Airlines" centras: „ American Airlines Center" ( AAC ) yra universali arena, įsikūrusi Pergalės parko rajone, Dalaso centre, Teksase. Arena yra Nacionalinės krepšinio asociacijos Dalaso „Mavericks" ir Nacionalinės ledo ritulio lygos Dalaso „Stars" namai. Arena taip pat naudojama koncertams ir kitoms gyvoms pramogoms. Jis buvo atidarytas 2001 m., Kainavęs 420 mln. | |
„American Airlines" centras: „ American Airlines Center" ( AAC ) yra universali arena, įsikūrusi Pergalės parko rajone, Dalaso centre, Teksase. Arena yra Nacionalinės krepšinio asociacijos Dalaso „Mavericks" ir Nacionalinės ledo ritulio lygos Dalaso „Stars" namai. Arena taip pat naudojama koncertams ir kitoms gyvoms pramogoms. Jis buvo atidarytas 2001 m., Kainavęs 420 mln. | |
„AmericanConnection": „AmericanConnection" buvo JAV pagrindinio oro vežėjo „American Airlines" stipinų stebulės amerikietiškas skrydžio paslaugos prekės ženklas, pagal kurį regioninių oro linijų operatorius „Chautauqua Airlines" Čikagos mazge vykdė „American Airlines" tiekiamuosius skrydžius. „American Airlines" taip pat naudojasi filialais, veikiančiais pagal „American Eagle" prekės ženklą, teikdama regionines paslaugas kitiems jos centrams, be „AmericanConnection" paslaugos, kurią teikė „Chautauqua Airlines". | |
„American Airlines" parkas: „American Airlines" valdo 888 pagrindinius orlaivius - didžiausią komercinių oro linijų parką pasaulyje. Pirmiausia jis valdo siauros kėbulo „Airbus" ir „Boeing" bei plataus kūno „Boeing" lėktuvus. „American" šiuo metu vykdo didžiausią laivyno atnaujinimą per visą istoriją, o „Airbus" ir „Boeing" užsakymu liko beveik 200 lėktuvų. „American" yra didžiausias „Airbus A320" šeimos operatorius pasaulyje. Ji valdo didžiausią pasaulyje A319 ir A321 lėktuvų parką. | |
„American Airlines" 1 skrydis (1962 m.): „American Airlines" 1 skrydis buvo reguliarus keleivių vidaus skrydis iš Niujorko tarptautinio (Idlewild) oro uosto į Los Andželo tarptautinį oro uostą. 1962 m. Kovo 1 d. „Boeing 707" apsivertė ir, praėjus dviem minutėms po kilimo, rėžėsi į Jamaikos įlanką, nužudęs visus 87 keleivius ir aštuonis laive buvusius įgulos narius. Civilinės aeronautikos valdybos tyrimas nustatė, kad dėl autopiloto sistemos gamybos defekto įvyko avarija dėl nevaldomo vairo valdymo sistemos įėjimo. Avarijoje žuvo nemažai žymių žmonių. Tai buvo penktoji mirtina „Boeing 707" avarija ir tuo metu pati gyvybė. | |
„American Airlines" 11 skrydis: „American Airlines" 11 skrydis buvo vidaus keleivinis skrydis, kurį rugsėjo mėnesį pagrobė penki „Al Qaeda" teroristai 2001 m. Rugsėjo 11 d. Įvykdytų išpuolių dalis. Mohamedas Atta tyčia rėžė lėktuvą į Pasaulio prekybos centro šiaurinį bokštą Niujorke, nužudydamas visus 92 laive buvusius žmones ir užtikrindamas 1402 žmonių mirtį orlaivio smūgio zonoje ir virš jos. Dalyvaujantis orlaivis „Boeing 767-223ER", registracijos numeris N334AA, skraidino „American Airlines" kasdieninį rytinį tarpžemyninį reisą iš Logano tarptautinio oro uosto Bostone į Los Andželo tarptautinį oro uostą Los Andžele. | |
„American Airlines" avarijų ir incidentų sąrašas: Šiame puslapyje pateikiamos „American Airlines" avarijos ir incidentai. Papildomų vežėjų avarijų ir incidentų sąrašus žr. „Envoy Air and American Connection". | |
Avarijų ir incidentų, susijusių su „Boeing 727", sąrašas: Nuo pirmojo prototipo skrydžio 1963 m. Vasario mėn. Iš avarijų, teroro aktų ir kitų priežasčių 2019 m. Vasario mėn. Buvo prarasti 119 iš pastatytų 1 832 „Boeing 727" automobilių. | |
„American Airlines" skrydis 1420 m .: „American Airlines" skrydis 1420 buvo skrydis iš Dalaso / Fort Vorto tarptautinio oro uosto (DFW) į Litl Roko nacionalinį oro uostą JAV. 1999 m. Birželio 1 d. „McDonnell Douglas MD-82", veikiantis kaip 1420 skrydis, nusileidęs Litl Roke perlenkė taką ir sudužo. Vienuolika iš 145 laive buvusių žmonių žuvo - kapitonas ir dešimt keleivių. | |
„American Airlines" 1502 skrydis: „American Airlines" skrydis 1502 buvo įgulos mokomasis skrydis iš Idlewildo tarptautinio oro uosto. 1961 m. Sausio 28 d. Skrydį vykdęs „Boeing 707" nekontroliuojamai nukrito į Atlanto vandenyną 5 mylių (8,0 km) atstumu nuo Montauk Point, Niujorke, ir visi šeši laive buvę įgula žuvo. Avarijos priežastis niekada nebuvo nustatyta oficialiai. 1502 skrydis būtų antras iš trijų 707, kuriuos amerikietis pralaimėjo per trejų metų laikotarpį Niujorko rajone. | |
„American Airlines" 157 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 157 , Douglas DC-6, 1949 m. Lapkričio 29 d. Išvyko iš Niujorko į Meksiką su 46 keleiviais ir įgula. Po to, kai vienas variklis sugedo skrydžio viduryje, eilė kritinių skrydžio įgulos klaidų privertė pilotą prarasti lėktuvo kontrolę artėjant paskutiniam artėjančiam sustojimui „Love Field" Dalase, Teksase. Lėktuvas nuslydo nuo kilimo ir tūpimo tako ir atsitrenkė į stovintį lėktuvą, angarą ir skrydžių mokyklą, prieš suduždamas į verslą priešais oro uostą. Žuvo 26 keleiviai ir du skrydžių palydovai. Gyvas liko pilotas, antrasis pilotas, skrydžių inžinierius ir 15 keleivių. | |
„American Airlines" skrydis 1572 m .: „American Airlines" skrydis 1572 m. Buvo skrydis iš Čikagos O'Hare tarptautinio oro uosto į Bradley tarptautinį oro uostą 1995 m. Lapkričio 12 d. orlaivio. | |
„American Airlines" 191 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 191 buvo reguliarus vidaus keleivių skrydis Jungtinėse Valstijose, kurį „American Airlines" vykdė iš O'Hare tarptautinio oro uosto Čikagoje, Ilinojaus valstijoje, į Los Andželo tarptautinį oro uostą Los Andžele, Kalifornijoje. Penktadienio, 1979 m. Gegužės 25 d., Popietę šį skrydį vykdęs „McDonnell Douglas DC-10-10" pakilo nuo 32R kilimo ir tūpimo tako, kai kairysis variklis atsikabino, praradęs valdymą, ir nukrito mažiau nei už 1,6 km. nuo kilimo ir tūpimo tako galo. Žuvo visi 258 keleiviai ir 13 įgulos narių, taip pat du žmonės ant žemės. Per 273 žuvusiuosius tai yra mirtiniausia aviacijos avarija, įvykusi Jungtinėse Valstijose. | |
„American Airlines" 1 skrydis (1936 m.): „American Airways" 1 skrydis buvo „Douglas DC-2" lėktuvas reguliaraus vidaus keleivių skrydžio iš Memfio į Litl Roką link. 1936 m. Sausio 14 d., Antradienį, skrydis nukrito į pelkę netoli Gudvino, Arkanzaso valstijoje, išsiskyręs dėl smūgio ir nužudęs visus 17 laive buvusių žmonių. "Su dideliais sunkumais aukų kūnai buvo išnešti iš pelkės, kur jų kūnai buvo išsibarstę tarp sutrupinto lėktuvo fragmentų." Tuo metu tai buvo blogiausia civilinio lėktuvo katastrofa JAV žemėje. Nuo 2016 m. Tai tebėra mirtiniausia katastrofa Arkanzaso valstijos istorijoje. 2020 m. Grupė studentų bandė rasti rezultatą, kaip avarija „American Airlines" 1 skrydis. Po kelių mėnesių byla buvo nutraukta be atsakymų, tik viena priežastis yra degalų badavimas orlaivyje. | |
„American Airlines" 1 skrydis (1941 m.): „American Airlines" 1 skrydis , pavadintas „New Yorker", buvo reguliarus reguliarus, kelių sustojimų skrydis iš La Guardia oro uosto į Čikagos savivaldybės oro uostą. Jis turėjo tarpines stoteles Niuarke, Naujajame Džersyje; Bafalas, Niujorkas; Detroitas, Mičiganas; ir Saut Bendas, Indianos valstija. 1941 m. Spalio 30 d. Skrydžio kelyje tarp Bafalo ir Detroito „American Airlines Douglas DC-3-277B", vykdantis maršrutą, rėžėsi į kviečių lauką maždaug už pusės mylios į rytus nuo Lawrence Station miesto (Ontarijas, pietvakariuose nuo Londono). Visi laive buvę žmonės, įskaitant 17 keleivių ir 3 įgulą, žuvo. | |
„American Airlines" 1 skrydis (1962 m.): „American Airlines" 1 skrydis buvo reguliarus keleivių vidaus skrydis iš Niujorko tarptautinio (Idlewild) oro uosto į Los Andželo tarptautinį oro uostą. 1962 m. Kovo 1 d. „Boeing 707" apsivertė ir, praėjus dviem minutėms po kilimo, rėžėsi į Jamaikos įlanką, nužudęs visus 87 keleivius ir aštuonis laive buvusius įgulos narius. Civilinės aeronautikos valdybos tyrimas nustatė, kad dėl autopiloto sistemos gamybos defekto įvyko avarija dėl nevaldomo vairo valdymo sistemos įėjimo. Avarijoje žuvo nemažai žymių žmonių. Tai buvo penktoji mirtina „Boeing 707" avarija ir tuo metu pati gyvybė. | |
„American Airlines" 2 skrydis: „American Airlines" 2 skrydis buvo „Douglas DC-3", kuris 1944 m. Vasario 10 d. Atsitrenkė į Misisipės upę. Žuvo visi dvidešimt keturi keleiviai ir įgula. Galutinė katastrofos priežastis tebėra paslaptis. | |
„American Airlines" 28 skrydis: „American Airlines" 28 skrydis buvo reguliarus vidaus keleivių skrydis, kuris 1942 m. Spalio 23 d. Nukrito Chino kanjone, netoli Palm Springso, Kalifornijoje, po to, kai jį partrenkė Jungtinių Valstijų armijos oro pajėgų bombonešis B-34 „Lexington". B-34 patyrė tik nedidelę žalą ir saugiai nusileido Šeštosios perkėlos vadovybės armijos oro uoste Palm Springse. | |
„American Airlines" skrydis 293: „American Airlines" skrydis Nr. 293 buvo reguliariai vykdomas skrydis, kurį 1979 m. Birželio 20 d. Pagrobė serbų nacionalistas ir antikomunistas Nikola Kavaja. Pagrobimo metu Kavaja pareikalavo ir gavo kitą lėktuvą, norėdamas jį sutriuškinti į oro uosto būstinę. Jugoslavijos komunistų partija. | |
„American Airlines" skrydis 293: „American Airlines" skrydis Nr. 293 buvo reguliariai vykdomas skrydis, kurį 1979 m. Birželio 20 d. Pagrobė serbų nacionalistas ir antikomunistas Nikola Kavaja. Pagrobimo metu Kavaja pareikalavo ir gavo kitą lėktuvą, norėdamas jį sutriuškinti į oro uosto būstinę. Jugoslavijos komunistų partija. | |
„American Airlines" 320 skrydis: „American Airlines" 320 skrydis buvo numatytas skrydis tarp Čikagos Midway tarptautinio oro uosto ir Niujorko LaGuardia oro uosto. 1959 m. Vasario 3 d. Skrydį atlikęs „Lockheed L-188 Electra" nusileidęs rėžėsi į Rytų upę ir užmušė 65 iš 73 laive buvusių žmonių. Prastos oro sąlygos paskirties vietoje reiškė, kad įgula turėjo leistis žemyn per tankius debesis ir rūką, tačiau orlaivis skrido žemiau, nei numatė pilotai, ir 140 greičiu jis trenkėsi į ledinę upę 4900 pėdų (1500 m) atstumu nuo tako mazgai. „American Airlines" iki avarijos skrido tik maždaug dvi savaites komercinės paskirties lėktuvais. | |
„American Airlines" 331 skrydis: 2009 m. Gruodžio 22 d. „American Airlines" lėktuvas „Boeing 737-800", vykdantis „ American Airlines" 331 skrydį ir gabenęs 148 keleivius bei šešis įgulos narius, prastais orais nusileidęs Kingstone užlenkė 12 taką. Lėktuvas toliau važiavo žemėje už oro uosto perimetro ir išsiskyrė paplūdimyje, sukeldamas sužalojimus. | |
„American Airlines" 383 skrydis: Du žymūs „ American Airlines" 383 skrydžiai pateko į reikšmingas aviacijos avarijas:
| |
„American Airlines" 383 skrydis (1965 m.): „American Airlines" 383 skrydis buvo tiesioginis skrydis iš Niujorko į Sinsinatis 1965 m. Lapkričio 8 d. Orlaivis buvo „Boeing 727" su 57 keleiviais ir 5 įgula. Orlaivis nukrito galutinai priartėjęs prie Sinsinatis / Šiaurės Kentukio tarptautinio oro uosto, esančio Hebrone, Kentukyje, JAV. Avariją išgyveno tik trys keleiviai ir vienas skrydžių palydovas. | |
„American Airlines" 383 skrydis (2016 m.): „American Airlines" 383 skrydis buvo reguliarus keleivių skrydis, vykdantis iš Čikagos O'Hare tarptautinio oro uosto į Majamio tarptautinį oro uostą. 2016 m. Spalio 28 d. Skrydį vykdęs „Boeing 767-300ER" įsibėgėjo kilti Čikagos O'Hare 28R kilimo ir tūpimo taku, kai dešinysis orlaivio variklis patyrė neribotą gedimą, dėl kurio kilo sunkus gaisras. Įgulai pavyko nutraukti kilimą ir evakuoti visus laive esančius asmenis, o reagavusios avarinės tarnybos užgesino gaisrą. Dvidešimt vienas žmogus buvo sužeistas, o orlaivis buvo iš esmės apgadintas ir nurašytas. | |
„American Airlines" 444 skrydis: „American Airlines" 444 skrydis buvo planuojamas „American Airlines" skrydis iš Čikagos į Vašingtono nacionalinį oro uostą. 1979 m. Lapkričio 15 d. Lėktuvą aptarnaujantį lėktuvą „Boeing 727" užpuolė bombonešis Tedas Kaczynskis, kuris padėjo bombą laive. Bomba, pasodinta krovinių skyriuje, sukėlė „čiulpimo sprogimą ir slėgio praradimą", po kurio keleivių salone užpylė didelis kiekis dūmų ir privertė pilotus skubiai nusileisti Dulleso tarptautiniame oro uoste. Vėliau dvylika keleivių turėjo būti gydomi įkvėpus dūmų. Vėliau buvo nustatyta, kad bomba buvo pakankamai galinga, kad sunaikino orlaivį, jei jis tinkamai veikė. | |
„American Airlines" 476 skrydis: „American Airlines" 476 skrydis buvo „ American Airlines " reguliarus keleivių skrydis iš Tulsos savivaldybės oro uosto Tulsoje, Oklahomos valstijoje, į Laguardia oro uostą Niujorke, Niujorke. 1955 m. Rugpjūčio 4 d. „Convair CV-240-0" nukrito bandant avarinį nusileidimą Fort Leonard Wood, Misūryje, žuvo visi 30 keleivių ir įgula. Lėktuvas patyrė gaisrą skrydžio metu. | |
„American Airlines" 514 skrydis: „American Airlines" skrydis 514 buvo mokomasis skrydis iš Idlewildo tarptautinio oro uosto į „Grumman Aircraft Corp" aerodromą. 1959 m. Rugpjūčio 15 d. Popietę skrydį vykdęs „Boeing 707" nukrito netoli Kalvertono oro uosto ir žuvo visi penki laive buvę įgulos nariai. Tai buvo pirmoji avarija, kada nors įvykusi „Boeing 707", kuri pradėjo veikti tik praėjusių metų spalį. | |
2015 m. Aviacijoje: Tai yra su aviacija susijusių 2015 m. Įvykių sąrašas: | |
„American Airlines" 587 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 587 buvo reguliarus tarptautinis keleivių skrydis iš Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto į Dominikos Respublikos sostinės Santo Domingo tarptautinį Las Américas oro uostą. 2001 m. Lapkričio 12 d. Maršrutu skridęs „Airbus A300B4-605R" netrukus po pakilimo nukrito į Belle uosto kaimynystę, Kvinso Rockaway pusiasalyje, Niujorke. Visi 260 lėktuve buvusių žmonių žuvo, taip pat penki žmonės ant žemės. Tai yra antras pagal dydį aviacijos incidentas, susijęs su „Airbus A300", ir antras pagal dydį aviacijos įvykis JAV istorijoje po „American Airlines" skrydžio Nr. 191 katastrofos 1979 m. | |
„American Airlines" 587 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 587 buvo reguliarus tarptautinis keleivių skrydis iš Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto į Dominikos Respublikos sostinės Santo Domingo tarptautinį Las Américas oro uostą. 2001 m. Lapkričio 12 d. Maršrutu skridęs „Airbus A300B4-605R" netrukus po pakilimo nukrito į Belle uosto kaimynystę, Kvinso Rockaway pusiasalyje, Niujorke. Visi 260 lėktuve buvusių žmonių žuvo, taip pat penki žmonės ant žemės. Tai yra antras pagal dydį aviacijos incidentas, susijęs su „Airbus A300", ir antras pagal dydį aviacijos įvykis JAV istorijoje po „American Airlines" skrydžio Nr. 191 katastrofos 1979 m. | |
„American Airlines" 587 skrydis: „American Airlines" skrydis Nr. 587 buvo reguliarus tarptautinis keleivių skrydis iš Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto į Dominikos Respublikos sostinės Santo Domingo tarptautinį Las Américas oro uostą. 2001 m. Lapkričio 12 d. Maršrutu skridęs „Airbus A300B4-605R" netrukus po pakilimo nukrito į Belle uosto kaimynystę, Kvinso Rockaway pusiasalyje, Niujorke. Visi 260 lėktuve buvusių žmonių žuvo, taip pat penki žmonės ant žemės. Tai yra antras pagal dydį aviacijos incidentas, susijęs su „Airbus A300", ir antras pagal dydį aviacijos įvykis JAV istorijoje po „American Airlines" skrydžio Nr. 191 katastrofos 1979 m. | |
„American Airlines" avarijų ir incidentų sąrašas: Šiame puslapyje pateikiamos „American Airlines" avarijos ir incidentai. Papildomų vežėjų avarijų ir incidentų sąrašus žr. „Envoy Air and American Connection". | |
„American Airlines" 625 skrydis: „American Airlines" 625 lėktuvas, „Boeing 727-100", 1976 m. Balandžio 27 d. Nukrito Sent Tomo mieste, JAV Mergelių salose, tuo tarpu vidaus reguliaraus susisiekimo keleivių skrydžiu iš Rodo salos „TF Green" oro uosto ir baigiantis Sent Tomo valstijoje, JAV Salos, su tarpine stotele John F. Kennedy tarptautiniame oro uoste. Per avariją žuvo 37 iš 88 laive buvusių keleivių. | |
2001 m. Batų bomba bandymas: 2001 m. Batų bomba buvo nesėkmingas bandymas bombarduoti, įvykęs 2001 m. Gruodžio 22 d. „ American Airlines" 63 skrydyje . Orlaivis, „Boeing 767-300ER" su 197 keleiviais ir įgula, skrido iš Šarlio de Golio oro uosto Paryžiuje, Prancūzijoje, į Majamio tarptautinį oro uostą JAV Floridos valstijoje. | |
„American Airlines" avarijų ir incidentų sąrašas: Šiame puslapyje pateikiamos „American Airlines" avarijos ir incidentai. Papildomų vežėjų avarijų ir incidentų sąrašus žr. „Envoy Air and American Connection". | |
„American Airlines" 63 skrydis (atskyrimas): „American Airlines" 63 skrydis gali būti susijęs su keletu atskirų incidentų, įvykusių skrydyje su tokiu žymėjimu.
|
Wednesday, May 12, 2021
Policy Analysis Market, American Action Network, Policy Analysis Market
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Fine-art photography, Trick shot, Outline of the visual arts
Dailės fotografija: Dailės fotografija yra fotografija, sukurta atsižvelgiant į fotografo, kaip menininko, viziją, naudojant fotografi...
-
Amonio cianatas: Amonio cianato yra neorganinis junginys, kurio formulė su NH4 OCN. Tai bespalvė kieta medžiaga. Amonio cianidas: A...
-
Argynna: Argynna yra Argynnaceae šeimos grybų gentis. Tai monotipinė gentis, kurioje yra vienos rūšies Argynna daugiakampis . Argynna...
-
Arimas: „Arim" gali kreiptis į: Arimas, Neka Arimas, Savadkuhas Arima: Arima , oficialiai Arimos karališkoji seniūnija yra ...
No comments:
Post a Comment