Sunday, July 11, 2021

Artificial Insemination Center of Quebec, Bull, Horse breeding

Kvebeko dirbtinio apvaisinimo centras:

Kvebeko dirbtinio apvaisinimo centras (CIAQ) yra ribotos atsakomybės bendrija, įkurta 1948 m., Įsikūrusi Saint-Hyacinthe (Kvebekas, Kanada), kurios misija yra tobulinti dirbtinio apvaisinimo būdu sukurtas galvijų bandas, naudojamas pieno ir mėsos gamybai visoje provincijoje. CIAQ šiuo metu yra vienintelė galvijų spermos gamybos įmonė Kvebeke ir yra Kvebeko pieno gamintojų (PLQ), Kvebeko pieno gamybos veislių tarybos (CQRL) ir Galvijų melioracijos klubų provincijos tarybos (CPCAB) nuosavybė.

Jautis:

Jautis yra nepažeistas suaugęs Bos taurus rūšies patinas. Raumeningesni ir agresyvesni nei tos pačios rūšies moterys, karvės, jaučiai ilgą laiką buvo svarbus simbolis daugelyje kultūrų ir vaidina svarbų vaidmenį galvijininkystėje, pienininkystėje ir įvairioje kitoje kultūrinėje veikloje, įskaitant koridą ir bulių. Jodinėjimas.

Arklių veisimas:

Arklių veisimas yra arklių dauginimasis, ypač žmogaus atliekamas selektyvaus gyvūnų, ypač grynaveislių tam tikros veislės arklių, veisimo procesas. Suplanuoti poravimai gali būti naudojami norint sukurti ypač norimas naminių arklių savybes. Be to, šiuolaikinė veisimo vadyba ir technologijos gali padidinti pastojimo, sveiko nėštumo ir sėkmingo kumeliojimo greitį.

Dirbtinis apvaisinimas:

Dirbtinis apvaisinimas ( PG ) - tai sąmoningas spermatozoidų įvedimas į patelės gimdos kaklelį ar gimdos ertmę, siekiant nėštumo in vivo apvaisinimo būdu, išskyrus lytinius santykius ar apvaisinimą in vitro. Tai yra vaisingumo gydymas žmonėms ir yra įprasta veisiant veisimą, įskaitant pieninius galvijus ir kiaules.

Naminių avių reprodukcija:

Naminės avys lytiškai dauginasi panašiai kaip kiti žinduoliai, be to, jų reprodukcijos strategija yra labai panaši į kitų naminių bandų gyvūnų. Avių bandą paprastai kergia vienas avinas, kurį pasirinko ūkininkas arba kuris dominavo fiziškai varžydamasis su kitais avinais. Daugumos avių veisimosi sezonas ( veisimasis ) vyksta rudenį, nors kai kurios gali veistis ištisus metus.

Dirbtinis apvaisinimas:

Dirbtinis apvaisinimas ( PG ) - tai sąmoningas spermatozoidų įvedimas į patelės gimdos kaklelį ar gimdos ertmę, siekiant nėštumo in vivo apvaisinimo būdu, išskyrus lytinius santykius ar apvaisinimą in vitro. Tai yra vaisingumo gydymas žmonėms ir yra įprasta veisiant veisimą, įskaitant pieninius galvijus ir kiaules.

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinis intelektas, išdėstytas požiūris:

Atliekant dirbtinio intelekto tyrimus, nustatomas metodas sukuria agentus, kurie yra suprojektuoti efektyviai elgtis savo aplinkoje. Tam reikia suprojektuoti dirbtinį intelektą „iš apačios į viršų", sutelkiant dėmesį į pagrindinius suvokimo ir motorinius įgūdžius, reikalingus išgyventi. Taikomas požiūris teikia daug mažesnį prioritetą abstrakčių samprotavimų ar problemų sprendimo įgūdžiams.

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinis intelektas (atskyrimas):

Dirbtinis intelektas yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos ir programinė įranga.

Dirbtinio intelekto istorija:

Dirbtinio intelekto ( PG ) istorija prasidėjo antikoje - mitai, pasakojimai ir gandai apie dirbtines būtybes, kurias meistrai apdovanojo intelektu ar sąmoningumu. Šiuolaikinio dirbtinio intelekto sėklas pasodino klasikiniai filosofai, bandę apibūdinti žmogaus mąstymo procesą kaip mechaninį manipuliavimą simboliais. Šis darbas baigėsi tuo, kad 1940-aisiais buvo išrastas programuojamas skaitmeninis kompiuteris - mašina, paremta abstrakčia matematinio samprotavimo esme. Šis prietaisas ir jo idėjos įkvėpė keletą mokslininkų pradėti rimtai diskutuoti apie galimybę sukurti elektronines smegenis.

Dirbtinis intelektas vaizdo žaidimuose:

Vaizdo žaidimuose dirbtinis intelektas (AI) naudojamas reaguojančiam, adaptyviam ar protingam elgesiui generuoti, visų pirma žaidėjams, kurie nėra žaidėjai (NPC), panašiais į panašius į žmogaus intelektą. Dirbtinis intelektas yra neatsiejama vaizdo žaidimų dalis nuo jų atsiradimo 1950-aisiais. Vaizdo žaidimų intelektas yra atskiras pogrupis ir skiriasi nuo akademinio intelekto. Tai padeda pagerinti žaidėjų patirtį, o ne mokytis mašinomis ar priimti sprendimus. Arkadinių vaizdo žaidimų aukso amžiuje dirbtinio intelekto priešininkų idėja buvo išpopuliarinta kaip laipsniški sunkumų lygiai, ryškūs judesių modeliai ir žaidimo įvykiai, priklausantys nuo žaidėjo įnašo. Šiuolaikiniuose žaidimuose dažnai įgyvendinamos esamos technikos, tokios kaip kelio nustatymas ir sprendimų medžiai, skirti NPC veiksmams nukreipti. Dirbtinis intelektas dažnai naudojamas mechanizmuose, kurie vartotojui nėra iškart matomi, pvz., Duomenų gavyba ir procedūrinio turinio generavimas.

Pažangus agentas:

Dirbtiniame intelekte intelektualusis agentas ( IA ) reiškia autonominį subjektą, kuris, nukreipdamas savo veiklą tikslams pasiekti, veikia aplinką, naudodamas stebėjimą per jutiklius ir paskesnius valdiklius. Pažangūs agentai taip pat gali išmokti ar panaudoti žinias savo tikslams pasiekti. Jie gali būti labai paprasti arba labai sudėtingi. Refleksinė mašina, tokia kaip termostatas, laikoma intelektualaus agento pavyzdžiu.

Analogija:

Analogija yra pažintinis informacijos ar prasmės perkėlimo iš konkretaus subjekto kitam procesas arba kalbinė išraiška, atitinkanti tokį procesą. Siauresne prasme analogija yra vieno konkretaus dalyko išvada arba argumentas kitam konkrečiam, priešingai nei dedukcija, indukcija ir pagrobimas, kai bent viena iš prielaidų arba išvada yra bendro, o ne specifinio pobūdžio. Analogijos terminas taip pat gali reikšti santykį tarp paties šaltinio ir taikinio, kuris dažnai yra panašumas, kaip biologinėje analogijos sampratoje.

Kūrybiškumas:

Kūryba yra reiškinys, kai susiformuoja kažkas kažkaip nauja ir kažkaip vertinga. Sukurtas daiktas gali būti nematerialus arba fizinis objektas.

Teisinė informatika:

Teisinė informatika yra informacijos mokslo sritis.

Rinkodara ir dirbtinis intelektas:

Rinkodaros ir dirbtinio intelekto sritys susilieja sistemose, kurios padeda tokiose srityse kaip rinkos prognozavimas, procesų automatizavimas ir sprendimų priėmimas, taip pat padidėja užduočių, kurias paprastai atliktų žmonės, efektyvumas. Šių sistemų mokslą galima paaiškinti per neuroninius tinklus ir ekspertų sistemas, kompiuterines programas, kurios apdoroja įvestį ir teikia vertingą produkciją rinkodaros specialistams.

Muzika ir dirbtinis intelektas:

Žinoma, kad dirbtinio intelekto (PG) tyrimai turėjo įtakos medicininei diagnostikai, akcijų prekybai, robotų valdymui ir kelioms kitoms sritims. Galbūt mažiau populiarus yra dirbtinio intelekto indėlis muzikos srityje. Nepaisant to, dirbtinis intelektas ir muzika (AIM) ilgą laiką buvo įprasta tema keliose konferencijose ir seminaruose, įskaitant Tarptautinę kompiuterinės muzikos konferenciją, Kompiuterių visuomenės konferenciją ir Tarptautinę jungtinę dirbtinio intelekto konferenciją. Tiesą sakant, pirmoji tarptautinė kompiuterinės muzikos konferencija buvo ICMC 1974, Mičigano valstijos universitetas, Rytų Lansingas, JAV. Dabartiniai tyrimai apima AI taikymą muzikos kompozicijoje, atlikime, teorijoje ir skaitmeniniame garso apdorojime.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinio intelekto ginklavimosi varžybos:

Karinio dirbtinio intelekto ginklavimosi varžybos yra dviejų ar daugiau valstybių varžybos ar ginklavimosi varžybos, kad jų karinės pajėgos būtų aprūpintos geriausiu dirbtiniu intelektu (AI). Nuo 2010-ųjų vidurio daugelis analitikų pastebėjo, kad atsirado tokios pasaulinės ginklų lenktynės - AI ginklų lenktynės - tarp didžiųjų valstybių siekiant geresnio karinio intelekto, sutampančios su antrojo šaltojo karo didėjančia geopolitine ir karine įtampa. dirbtinio ginklo lenktynių kontekstas yra AI šaltojo karo pasakojimas, kuriame įtampa tarp JAV ir Kinijos veda prie šaltojo karo AI technologijų srityje.

Dirbtinio intelekto menas:

Dirbtinio intelekto menas reiškia bet kokį meno kūrinį, sukurtą naudojant dirbtinio intelekto programinę įrangą.

Visuotinė katastrofiška rizika:

Visuotinė katastrofiška rizika yra hipotetinis ateities įvykis, kuris gali pakenkti žmogaus gerovei pasauliniu mastu, netgi pakenkti šiuolaikinei civilizacijai ar ją sunaikinti. Įvykis, galintis sukelti žmonių išnykimą arba visam laikui ir drastiškai apriboti žmonijos galimybes, yra žinomas kaip egzistencinė rizika .

Algoritminis šališkumas:

Algoritminis šališkumas apibūdina sistemingas ir pakartojamas kompiuterinės sistemos klaidas, kurios sukuria nesąžiningus rezultatus, pavyzdžiui, privilegijuoti vieną savavališką vartotojų grupę prieš kitas. Nešališkumas gali atsirasti dėl daugelio veiksnių, įskaitant, bet neapsiribojant, algoritmo dizainą arba nenumatytą ar nenumatytą naudojimą ar sprendimus, susijusius su duomenų kodavimo, rinkimo, pasirinkimo ar naudojimo algoritmo mokymui būdais. Algoritminis šališkumas pastebimas įvairiose platformose, įskaitant, bet neapsiribojant, paieškos sistemų ir socialinės žiniasklaidos platformas, ir gali turėti įtakos nuo netyčinių privatumo pažeidimų iki socialinio rasės, lyties, seksualumo ir etninės priklausomybės stiprinimo. Algoritminio šališkumo tyrimas labiausiai susijęs su algoritmais, atspindinčiais „sistemingą ir nesąžiningą" diskriminaciją. Šis šališkumas buvo neseniai sprendžiamas teisinėse sistemose, tokiose kaip 2018 m. Europos Sąjungos bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Reikia visapusiškesnio reguliavimo, nes besiformuojančios technologijos tampa vis pažangesnės ir neskaidresnės.

AI dėžutė:

Dirbtinio intelekto dėžutė yra hipotetinė izoliuota kompiuterinės aparatinės įrangos sistema, kur „virtualioje kalėjime" laikomas galimai pavojingas dirbtinis intelektas arba dirbtinis intelektas, kaip AI valdymo problemos sprendimas ir neleidžiama tiesiogiai manipuliuoti įvykiais išoriniame pasaulyje. Tokia dėžutė būtų apribota minimalistiniais komunikacijos kanalais. Deja, net jei dėžutė yra gerai suprojektuota, pakankamai intelektualus dirbtinis intelektas vis dėlto gali įtikinti ar apgauti savo žmogaus saugotojus jį paleisti, ar kitaip sugebėti „nulaužti" kelią iš dėžutės.

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinis intelektas vaizdo stebėjimui:

Dirbtinis intelektas vaizdo stebėjimui naudoja kompiuterines programinės įrangos programas, kurios analizuoja vaizdo stebėjimo kamerų garsą ir vaizdus, ​​kad atpažintų žmones, transporto priemones, daiktus ir įvykius. Apsaugos rangovų programa yra programinė įranga, leidžianti apibrėžti ribojamas zonas fotoaparato vaizde ir programuoti dienos laiką turtui, kurį saugo kameros stebėjimas. Dirbtinis intelektas („AI") siunčia perspėjimą, jei aptinka pažeidėją, pažeidžiantį „taisyklės" rinkinį, kad tuo paros metu joje niekas neįleidžiamas.

„Žvaigždžių karų" technologijos:

Kosminės operos „ Žvaigždžių karai" franšizė savo aplinkoje pasiskolino daug realaus gyvenimo mokslinių ir technologinių koncepcijų. Savo ruožtu „ Žvaigždžių karai " pavaizdavo, įkvėpė ir darė įtaką kelioms futuristinėms technologijoms, kai kurios jų egzistuoja, o kitos yra kuriamos. Atsižvelgiant į Jedi novelization Grįžti įvedimo George Lucas rašė:. "Star Wars yra taip pat labai susijęs su įtampa tarp žmonijos ir technologijų, klausimo, kuris, man, datuojamas net mano pirmųjų filmų Jedi, The tema išlieka ta pati, nes paprasčiausios gamtos jėgos numušė iš pažiūros nenugalimus piktosios imperijos ginklus ".

Dirbtinis intelektas „Wikimedia" projektuose:

Dirbtinis intelektas naudojamas Vikipedijos ir kituose Vikimedijos projektuose tų projektų vystymui. Žmonių ir botų sąveika Vikimedijos projektuose yra įprasta ir kartojama.

Rinkodara ir dirbtinis intelektas:

Rinkodaros ir dirbtinio intelekto sritys susilieja sistemose, kurios padeda tokiose srityse kaip rinkos prognozavimas, procesų automatizavimas ir sprendimų priėmimas, taip pat padidėja užduočių, kurias paprastai atliktų žmonės, efektyvumas. Šių sistemų mokslą galima paaiškinti per neuroninius tinklus ir ekspertų sistemas, kompiuterines programas, kurios apdoroja įvestį ir teikia vertingą produkciją rinkodaros specialistams.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinis intelektas grožinėje literatūroje:

Dirbtinis intelektas yra pasikartojanti mokslinės fantastikos tema, nesvarbu, ar ji utopinė, pabrėžianti galimą naudą, ar distopinė, pabrėžianti pavojus.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinis intelektas vaizdo žaidimuose:

Vaizdo žaidimuose dirbtinis intelektas (AI) naudojamas reaguojančiam, adaptyviam ar protingam elgesiui generuoti, visų pirma žaidėjams, kurie nėra žaidėjai (NPC), panašiais į panašius į žmogaus intelektą. Dirbtinis intelektas yra neatsiejama vaizdo žaidimų dalis nuo jų atsiradimo 1950-aisiais. Vaizdo žaidimų intelektas yra atskiras pogrupis ir skiriasi nuo akademinio intelekto. Tai padeda pagerinti žaidėjų patirtį, o ne mokytis mašinomis ar priimti sprendimus. Arkadinių vaizdo žaidimų aukso amžiuje dirbtinio intelekto priešininkų idėja buvo išpopuliarinta kaip laipsniški sunkumų lygiai, ryškūs judesių modeliai ir žaidimo įvykiai, priklausantys nuo žaidėjo įnašo. Šiuolaikiniuose žaidimuose dažnai įgyvendinamos esamos technikos, tokios kaip kelio nustatymas ir sprendimų medžiai, skirti NPC veiksmams nukreipti. Dirbtinis intelektas dažnai naudojamas mechanizmuose, kurie vartotojui nėra iškart matomi, pvz., Duomenų gavyba ir procedūrinio turinio generavimas.

Dirbtinis intelektas vaizdo žaidimuose:

Vaizdo žaidimuose dirbtinis intelektas (AI) naudojamas reaguojančiam, adaptyviam ar protingam elgesiui generuoti, visų pirma žaidėjams, kurie nėra žaidėjai (NPC), panašiais į panašius į žmogaus intelektą. Dirbtinis intelektas yra neatsiejama vaizdo žaidimų dalis nuo jų atsiradimo 1950-aisiais. Vaizdo žaidimų intelektas yra atskiras pogrupis ir skiriasi nuo akademinio intelekto. Tai padeda pagerinti žaidėjų patirtį, o ne mokytis mašinomis ar priimti sprendimus. Arkadinių vaizdo žaidimų aukso amžiuje dirbtinio intelekto priešininkų idėja buvo išpopuliarinta kaip laipsniški sunkumų lygiai, ryškūs judesių modeliai ir žaidimo įvykiai, priklausantys nuo žaidėjo įnašo. Šiuolaikiniuose žaidimuose dažnai įgyvendinamos esamos technikos, tokios kaip kelio nustatymas ir sprendimų medžiai, skirti NPC veiksmams nukreipti. Dirbtinis intelektas dažnai naudojamas mechanizmuose, kurie vartotojui nėra iškart matomi, pvz., Duomenų gavyba ir procedūrinio turinio generavimas.

Dirbtinis intelektas vyriausybėje:

Dirbtinį intelektą (PG) vyriausybėje galima naudoti įvairiai. Jis gali būti naudojamas siekiant viešosios politikos tikslų, taip pat padėti visuomenei bendrauti su vyriausybe. Remiantis „Harvard Business Review" duomenimis, „dirbtinio intelekto pritaikymas viešajam sektoriui yra platus ir auga, o ankstyvieji eksperimentai vyksta visame pasaulyje". Hila Mehr iš Harvardo universiteto Demokratinio valdymo ir inovacijų pelenų centro pažymi, kad dirbtinis intelektas vyriausybėje nėra naujiena, o dešimtojo dešimtmečio pabaigoje pašto tarnybos mašininiais metodais atpažino vokų rašyseną, kad automatiškai nukreiptų laiškus. Dirbtinio intelekto naudojimas vyriausybėje teikia didelę naudą, įskaitant efektyvumą, dėl kurio sutaupomos išlaidos ir sumažėja korupcijos galimybės. Tačiau tai taip pat kelia riziką.

Dirbtinis intelektas sveikatos priežiūros srityje:

Dirbtinis intelektas sveikatos priežiūros srityje yra bendras terminas, apibūdinantis mašininio mokymosi algoritmų ir programinės įrangos arba dirbtinio intelekto (AI) naudojimą, siekiant imituoti žmogaus pažinimą analizuojant, pateikiant ir suprantant sudėtingus medicinos ir sveikatos priežiūros duomenis. Tiksliau, AI yra kompiuterinių algoritmų galimybė apytiksliai padaryti išvadas, pagrįstas tik įvesties duomenimis.

Dirbtinis intelektas sunkiojoje pramonėje:

Dirbtinis intelektas, šiuolaikiškai tariant, paprastai reiškia kompiuterines sistemas, imituojančias žmogaus pažinimo funkcijas. Tai apima savarankišką mokymąsi ir problemų sprendimą. Nors tokio tipo dirbtinis intelektas dar nebuvo pasiektas, dauguma šiuolaikinių dirbtinio intelekto projektų šiuo metu geriau suprantami kaip mašininio mokymosi algoritmų tipai, kuriuos galima integruoti su esamais duomenimis, kad būtų galima suprasti, suskirstyti į kategorijas ir pritaikyti duomenų rinkinius be reikalo. aiškiam programavimui.

Dirbtinis intelektas samdant:

Dirbtinis intelektas (AI) priimant į darbą apima technologijas, skirtas automatizuoti samdymo proceso aspektus. Dirbtinio intelekto pažanga, tokia kaip mašininio mokymosi atsiradimas ir didžiųjų duomenų augimas, leidžia dirbtinį intelektą panaudoti atrenkant, atrenkant ir prognozuojant kandidatų sėkmę. Dirbtinio intelekto šalininkai tvirtina, kad tai sumažina šališkumą, padeda surasti kvalifikuotus kandidatus ir išlaisvina žmogiškųjų išteklių darbuotojų laiką kitoms užduotims atlikti, o oponentai nerimauja, kad dirbtinis intelektas išsaugo nelygybę darbo vietoje ir panaikins darbo vietas.

Dirbtinis intelektas pramonėje:

Pramoninis dirbtinis intelektas arba pramoninis intelektas paprastai reiškia dirbtinio intelekto pritaikymą pramonėje. Skirtingai nuo bendro dirbtinio intelekto, kuris yra pažangių tyrimų disciplina kuriant kompiuterines sistemas, atliekančias užduotis, reikalaujančias žmogaus intelekto, pramoninis intelektas yra labiau susijęs su tokių technologijų taikymu sprendžiant pramoninius skausmo taškus, susijusius su klientų vertės kūrimu, produktyvumo didinimu, sąnaudų mažinimu, svetaine optimizavimas, nuspėjamoji analizė ir įžvalgos atradimas. Nors pagal distopinį intelekto intelekto taikymą, intelektualiosios mašinos gali atimti žmonių darbą ir sukelti socialinių bei etinių problemų, pramonė apskritai laikosi pozityvesnio požiūrio į AI ir mano, kad ši ekonomikos transformacija yra nesustabdoma ir tikisi milžiniškų verslo galimybių šiame procese.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Tikslioji medicina:

Tikslioji medicina ( PM ) yra medicinos modelis, kuriame siūloma pritaikyti sveikatos priežiūrą, o medicininiai sprendimai, gydymas, praktika ar produktai yra pritaikyti pacientų pogrupiui, o ne visiems visiems tinkamas modelis. Tiksliojoje medicinoje dažnai pasirenkami tinkami ir optimalūs gydymo metodai, atsižvelgiant į paciento genetinį turinį ar kitą molekulinę ar ląstelių analizę, atliekami diagnostiniai tyrimai. Tiksliojoje medicinoje naudojamos priemonės gali būti molekulinė diagnostika, vizualizavimas ir analizė.

Dirbtinis intelektas sunkiojoje pramonėje:

Dirbtinis intelektas, šiuolaikiškai tariant, paprastai reiškia kompiuterines sistemas, imituojančias žmogaus pažinimo funkcijas. Tai apima savarankišką mokymąsi ir problemų sprendimą. Nors tokio tipo dirbtinis intelektas dar nebuvo pasiektas, dauguma šiuolaikinių dirbtinio intelekto projektų šiuo metu geriau suprantami kaip mašininio mokymosi algoritmų tipai, kuriuos galima integruoti su esamais duomenimis, kad būtų galima suprasti, suskirstyti į kategorijas ir pritaikyti duomenų rinkinius be reikalo. aiškiam programavimui.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinis intelektas vaizdo žaidimuose:

Vaizdo žaidimuose dirbtinis intelektas (AI) naudojamas reaguojančiam, adaptyviam ar protingam elgesiui generuoti, visų pirma žaidėjams, kurie nėra žaidėjai (NPC), panašiais į panašius į žmogaus intelektą. Dirbtinis intelektas yra neatsiejama vaizdo žaidimų dalis nuo jų atsiradimo 1950-aisiais. Vaizdo žaidimų intelektas yra atskiras pogrupis ir skiriasi nuo akademinio intelekto. Tai padeda pagerinti žaidėjų patirtį, o ne mokytis mašinomis ar priimti sprendimus. Arkadinių vaizdo žaidimų aukso amžiuje dirbtinio intelekto priešininkų idėja buvo išpopuliarinta kaip laipsniški sunkumų lygiai, ryškūs judesių modeliai ir žaidimo įvykiai, priklausantys nuo žaidėjo įnašo. Šiuolaikiniuose žaidimuose dažnai įgyvendinamos esamos technikos, tokios kaip kelio nustatymas ir sprendimų medžiai, skirti NPC veiksmams nukreipti. Dirbtinis intelektas dažnai naudojamas mechanizmuose, kurie vartotojui nėra iškart matomi, pvz., Duomenų gavyba ir procedūrinio turinio generavimas.

Dirbtinis intelektas vaizdo žaidimuose:

Vaizdo žaidimuose dirbtinis intelektas (AI) naudojamas reaguojančiam, adaptyviam ar protingam elgesiui generuoti, visų pirma žaidėjams, kurie nėra žaidėjai (NPC), panašiais į panašius į žmogaus intelektą. Dirbtinis intelektas yra neatsiejama vaizdo žaidimų dalis nuo jų atsiradimo 1950-aisiais. Vaizdo žaidimų intelektas yra atskiras pogrupis ir skiriasi nuo akademinio intelekto. Tai padeda pagerinti žaidėjų patirtį, o ne mokytis mašinomis ar priimti sprendimus. Arkadinių vaizdo žaidimų aukso amžiuje dirbtinio intelekto priešininkų idėja buvo išpopuliarinta kaip laipsniški sunkumų lygiai, ryškūs judesių modeliai ir žaidimo įvykiai, priklausantys nuo žaidėjo įnašo. Šiuolaikiniuose žaidimuose dažnai įgyvendinamos esamos technikos, tokios kaip kelio nustatymas ir sprendimų medžiai, skirti NPC veiksmams nukreipti. Dirbtinis intelektas dažnai naudojamas mechanizmuose, kurie vartotojui nėra iškart matomi, pvz., Duomenų gavyba ir procedūrinio turinio generavimas.

Dirbtinio intelekto pramonė Kinijoje:

Dirbtinio intelekto pramonė Kinijoje yra sparčiai besivystanti kelių milijardų dolerių pramonė, kurią paskatino Kinijos strateginė karinio ir civilinio sintezės politika siekiant pasaulinės technologinės viršenybės, kaip skelbta jos 2017 m. „Naujos kartos dirbtinio intelekto plėtros plane". 2017 m. Sausio mėn. KKP generalinis sekretorius Xi Jinpingas ir jo administracija įsteigė Kinijos komunistų partijos (KKP) Centrinį karinės ir civilinės sintezės plėtros komitetą (CMCFDC), kurio paskirtis yra pagreitinti PG technologijų perkėlimą iš komercinių kompanijų ir mokslinių tyrimų institucijų į kariuomenė. : 19

Dirbtinis intelektas (žurnalas):

Dirbtinis intelektas yra mokslinis dirbtinio intelekto tyrimų žurnalas. Ji buvo įkurta 1970 m., Ją leidžia leidykla „Elsevier". Žurnalas yra santraukiamas ir indeksuojamas Scopus ir Science Citation Index. 2020 m. Šio žurnalo poveikio koeficientas yra 9.088, o penkerių metų - 7.525.

Dirbtinio intelekto rinkodara:

Dirbtinio intelekto rinkodara ( AIM ) yra rinkodaros forma, panaudojanti dirbtinio intelekto koncepciją ir modelį, pvz., Mašininį mokymąsi ir „Bayesian Network", siekiant rinkodaros tikslų. Pagrindinis skirtumas yra samprotavimo dalyje, kuri rodo, kad ją atlieka kompiuteris ir algoritmas, o ne žmogus.

Dirbtinis daiktų intelektas:

Dirbtinis daiktų intelektas (AIoT) yra dirbtinio intelekto (AI) technologijų ir daiktų interneto (DI) infrastruktūros derinys, kad būtų galima pasiekti efektyvesnes DI operacijas, pagerinti žmogaus ir mašinos sąveiką ir pagerinti duomenų valdymą ir analizę.

Dirbtinio intelekto projektų sąrašas:

Toliau pateikiamas dabartinių ir buvusių neklasifikuojamų žymių dirbtinio intelekto projektų sąrašas.

Dirbtinio intelekto projektų sąrašas:

Toliau pateikiamas dabartinių ir buvusių neklasifikuojamų žymių dirbtinio intelekto projektų sąrašas.

Automatinis samprotavimas:

Informatikos srityje, ypač žinių reprezentavimo, samprotavimo ir metalogikos srityse, automatinio samprotavimo sritis skirta suprasti skirtingus samprotavimo aspektus. Automatinių samprotavimų tyrimas padeda kurti kompiuterines programas, leidžiančias kompiuteriams visiškai ar beveik visiškai automatiškai samprotauti. Nors automatinis samprotavimas laikomas dirbtinio intelekto pogrupiu, jis taip pat turi sąsajų su teoriniu kompiuteriu ir filosofija.

Dirbtinio intelekto sistemų integracija:

Pagrindinė dirbtinio intelekto sistemų integravimo idėja yra paversti atskirus programinės įrangos komponentus, pvz., Kalbos sintezatorius, suderinamus su kitais komponentais, pavyzdžiui, sveiko proto žinių bazėmis, siekiant sukurti didesnes, platesnes ir pajėgesnes dirbtinio intelekto sistemas. Pagrindiniai integracijai pasiūlyti metodai yra pranešimų nukreipimas arba ryšio protokolai, kuriuos programinės įrangos komponentai naudoja tarpusavio ryšiams palaikyti, dažnai per tarpinės programinės įrangos lentos sistemą.

PG perėmimas:

Dirbtinio intelekto perėmimas yra hipotetinis scenarijus, kai tam tikra dirbtinio intelekto (AI) forma tampa dominuojančia intelekto forma Žemėje, o kompiuterinės programos ar robotai efektyviai atima planetos kontrolę nuo žmonių rūšių. Galimi scenarijai yra visos žmogaus darbo jėgos pakeitimas, perėmimas intelektualiuoju intelektu ir intelektualinio sukilimo samprata. Kai kurie visuomenės veikėjai, tokie kaip Stephenas Hawkingas ir Elonas Muskas, pasisakė už atsargumo priemonių tyrimus, siekiant užtikrinti, kad būsimieji superintelento aparatai liktų žmogaus kontroliuojami.

PG perėmimas:

Dirbtinio intelekto perėmimas yra hipotetinis scenarijus, kai tam tikra dirbtinio intelekto (AI) forma tampa dominuojančia intelekto forma Žemėje, o kompiuterinės programos ar robotai efektyviai atima planetos kontrolę nuo žmonių rūšių. Galimi scenarijai yra visos žmogaus darbo jėgos pakeitimas, perėmimas intelektualiuoju intelektu ir intelektualinio sukilimo samprata. Kai kurie visuomenės veikėjai, tokie kaip Stephenas Hawkingas ir Elonas Muskas, pasisakė už atsargumo priemonių tyrimus, siekiant užtikrinti, kad būsimieji superintelento aparatai liktų žmogaus kontroliuojami.

Dirbtinio intelekto programos:

Dirbtinis intelektas , apibrėžtas kaip mašinų demonstruojamas intelektas, šiuolaikinėje visuomenėje turi daugybę pritaikymų. Tiksliau tariant, būtent silpnasis intelektas, intelekto rūšis, kai programos yra sukurtos konkrečioms užduotims atlikti, yra naudojama įvairioms veikloms, įskaitant medicininę diagnostiką, elektronines prekybos platformas, robotų valdymą ir nuotolinį stebėjimą. Dirbtinis intelektas buvo naudojamas kuriant ir tobulinant daugybę sričių ir pramonės šakų, įskaitant finansus, sveikatos priežiūrą, švietimą, transportą ir kt.

Dirbtinis intelektas:

Dirbtinis intelektas ( AI ) yra intelektas, kurį demonstruoja mašinos, priešingai nei natūralus intelektas, kurį rodo žmonės ar gyvūnai. Pirmaujančiuose dirbtinio intelekto vadovėliuose ši sritis apibrėžiama kaip „intelektualiųjų agentų" tyrimas: bet kuri sistema, suvokianti savo aplinką ir atliekanti veiksmus, kurie maksimaliai padidina jos galimybes pasiekti užsibrėžtus tikslus. Kai kuriose populiariose paskyrose terminas „dirbtinis intelektas" apibūdinamas mašinomis, imituojančiomis „kognityvines" funkcijas, kurias žmonės sieja su žmogaus protu, pavyzdžiui, „mokymasis" ir „problemų sprendimas".

Dirbtinė intuicija:

Dirbtinė intuicija yra teorinis dirbtinės programinės įrangos gebėjimas veikti panašiai kaip žmogaus sąmonėje, būtent žmogaus sąmonėje, žinomame kaip intuicija.

Dirbtinė rainelė:

Dirbtinė rainelė yra chirurginiu būdu implantuotas prietaisas, skirtas akių rainelės pažeidimui ar nebuvimui gydyti.

Dirbtinė sala:

Dirbtinė sala arba žmogaus sukurta sala yra sala, kurią žmonės pastatė, o ne suformavo natūraliomis priemonėmis. Dirbtinės salos gali skirtis nuo mažų salelių, atgautų tik tam, kad būtų palaikomas vienas pastato ar statinio stulpas, iki salų, palaikančių visas bendruomenes ir miestus. Ankstyvosios dirbtinės salos apėmė plūduriuojančias konstrukcijas ramiuose vandenyse arba medines ar megalitines konstrukcijas, pastatytas sekliuose vandenyse.

Dirbtinė sala:

Dirbtinė sala arba žmogaus sukurta sala yra sala, kurią žmonės pastatė, o ne suformavo natūraliomis priemonėmis. Dirbtinės salos gali skirtis nuo mažų salelių, atgautų tik tam, kad būtų palaikomas vienas pastato ar statinio stulpas, iki salų, palaikančių visas bendruomenes ir miestus. Ankstyvosios dirbtinės salos apėmė plūduriuojančias konstrukcijas ramiuose vandenyse arba medines ar megalitines konstrukcijas, pastatytas sekliuose vandenyse.

Sąnario pakeitimas:

Pakaitinė artroplastika arba sąnario endoprotezavimo operacija yra ortopedinės chirurgijos procedūra, kurios metu artritinis ar neveikiantis sąnario paviršius pakeičiamas ortopediniu protezu. Sąnarių endoprotezavimas yra laikomas gydymu, kai stipraus sąnarių skausmo ar disfunkcijos nepalengvina mažiau invazinės terapijos. Tai yra sąnario endoprotezavimo forma, dažnai vartojama nuo įvairių sąnarių ligų, įskaitant osteoartritą ir reumatoidinį artritą.

Septinis artritas:

Ūminis septinis artritas , infekcinis artritas , pūlingas artritas , osteomielitas ar sąnarių infekcija yra infekcinio agento invazija į sąnarį, dėl kurio atsiranda sąnarių uždegimas. Paprastai kalbant, simptomai paprastai apima vieno sąnario paraudimą, šilumą ir skausmą, susijusį su sumažėjusiu gebėjimu judinti sąnarį. Pradžia paprastai būna greita. Kiti simptomai gali būti karščiavimas, silpnumas ir galvos skausmas. Kartais naujagimiams ir jaunesniems vaikams gali būti daugiau nei vienas sąnarys. Naujagimiams, kūdikiams, ty pirmaisiais gyvenimo metais ir mažiems vaikams, septinio artrito požymiai ir simptomai gali būti apgaulingi ir imituoti kitus infekcinius ir neinfekcinius sutrikimus.

Sąnario pakeitimas:

Pakaitinė artroplastika arba sąnario endoprotezavimo operacija yra ortopedinės chirurgijos procedūra, kurios metu artritinis ar neveikiantis sąnario paviršius pakeičiamas ortopediniu protezu. Sąnarių endoprotezavimas yra laikomas gydymu, kai stipraus sąnarių skausmo ar disfunkcijos nepalengvina mažiau invazinės terapijos. Tai yra sąnario endoprotezavimo forma, dažnai vartojama nuo įvairių sąnarių ligų, įskaitant osteoartritą ir reumatoidinį artritą.

Dirbtinis inkstas:

Dirbtinis inkstas dažnai yra hemodializės sinonimas, tačiau jis taip pat gali reikšti pakaitinę inkstų terapiją, kuri yra naudojama ir (arba) kuriama. Šiame straipsnyje kalbama apie bioinžinerinius inkstus / bio dirbtinius inkstus, išaugintus iš inkstų ląstelių linijų / inkstų audinio.

Fiktyvi giminystė:

Fiktyvioji giminystė yra terminas, kurį antropologai ir etnografai vartoja apibūdindami giminystės ar socialinių ryšių formas, kurios nėra pagrįstos nei giminystės, nei giminystės ryšiais. Tai kontrastuoja su tikrais giminystės ryšiais.

Kelio sąnarys:

Kelio sąnario pakeitimas , dar vadinamas kelio sąnario endoprotezavimu , yra chirurginė procedūra, skirta pakeisti sunkius kelio sąnario paviršius, siekiant palengvinti skausmą ir negalią. Jis dažniausiai atliekamas sergant osteoartritu, taip pat sergant kitomis kelio ligomis, tokiomis kaip reumatoidinis artritas ir psoriazinis artritas. Pacientams, kuriems yra sunki deformacija dėl išplitusio reumatoidinio artrito, traumos ar ilgalaikio osteoartrito, operacija gali būti sudėtingesnė ir sukelti didesnę riziką. Osteoporozė paprastai nesukelia kelio skausmo, deformacijos ar uždegimo ir nėra priežastis atlikti kelio pakeitimą.

Piršto sąnario pakeitimas:

Sąnarinis plaštakos pakeitimas yra procedūra, kurią sugalvojo škotų mokslininkas daktaras Mitchellas McGuire'as. Procedūra tuo metu buvo laikoma svarbiu proveržiu medicinos srityje. Tačiau dabar tai laikoma beveik standartine operacija. Pirmoji sėkminga tokio pobūdžio operacija buvo atlikta 1992 m. Gruodžio 21 d. Niujorke, JAV.

Rezervuaras:

Rezervuaras dažniausiai yra padidėjęs natūralus ar dirbtinis ežeras, sukurtas naudojant užtvanką vandeniui laikyti.

Rezervuaras:

Rezervuaras dažniausiai yra padidėjęs natūralus ar dirbtinis ežeras, sukurtas naudojant užtvanką vandeniui laikyti.

Pastatyta aplinka:

Miestų planavime, architektūroje ir civilinėje inžinerijoje terminas „ pastatyta aplinka" arba „ pastatytas pasaulis" reiškia žmogaus sukurtą aplinką, kuri suteikia sąlygas žmogaus veiklai, įskaitant namus, pastatus, zonavimą, gatves, šaligatvius, atviras erdves, transporto galimybes, ir dar. Tai apibrėžiama kaip „žmogaus sukurta erdvė, kurioje žmonės kasdien gyvena, dirba ir kuriasi".

Dirbtinė kalba:

Dirbtinės kalbos yra paprastai labai riboto dydžio kalbos, atsirandančios atliekant kompiuterinį modeliavimą tarp dirbtinių veiksnių, robotų sąveiką ar kontroliuojamus psichologinius eksperimentus su žmonėmis. Jie skiriasi nuo abiejų dirbtinė kalba ir formalių kalbų, kad jie nebuvo sąmoningai sugalvojo individas ar grupės, bet iš (platinamas) conventionalisation procesų rezultatas, panašiai kaip natūralių kalbų. Priešingai centrinio dizainerio idėjai, dirbtinės kalbos evoliucijos sritis , kurioje tiriamos dirbtinės kalbos, gali būti laikoma bendresnių kultūros evoliucijos tyrimų dalimi.

Dirbtinė kalba:

Dirbtinės kalbos yra paprastai labai riboto dydžio kalbos, atsirandančios atliekant kompiuterinį modeliavimą tarp dirbtinių veiksnių, robotų sąveiką ar kontroliuojamus psichologinius eksperimentus su žmonėmis. Jie skiriasi nuo abiejų dirbtinė kalba ir formalių kalbų, kad jie nebuvo sąmoningai sugalvojo individas ar grupės, bet iš (platinamas) conventionalisation procesų rezultatas, panašiai kaip natūralių kalbų. Priešingai centrinio dizainerio idėjai, dirbtinės kalbos evoliucijos sritis , kurioje tiriamos dirbtinės kalbos, gali būti laikoma bendresnių kultūros evoliucijos tyrimų dalimi.

Sukonstruota kalba:

Sukonstruota kalba yra kalba, kurios fonologija, gramatika ir žodynas, užuot vystęsi natūraliai, yra sąmoningai sugalvoti arba sugalvoti kaip grožinės literatūros kūrinys. Sukonstruotos kalbos taip pat gali būti vadinamos dirbtinėmis kalbomis , planuojamomis kalbomis arba sugalvotomis kalbomis, o kai kuriais atvejais - ir išgalvotomis. Planuojamos kalbos - tai tikslingai suprojektuotos kalbos. Jie yra sąmoningo kontroliuojamo įsikišimo, taigi ir kalbos planavimo formos, rezultatas.

Elektrolarnas:

Elektrolaringas , kartais vadinamas „ gerklės nugara ", yra maždaug mažo elektrinio skustuvo dydžio medicinos prietaisas, kuriuo aiškiau kalbama žmonės, praradę balso dėžutę, dažniausiai dėl gerklų vėžio. Dažniausias prietaisas yra rankinis, baterijomis valdomas prietaisas, prispaustas prie odos po apatiniu žandikauliu, sukeliantis vibraciją, leidžiančią kalbėti; kiti variantai apima prietaisą, panašų į „pokalbių dėžutės" elektroninės muzikos įrenginį, kuris perteikia kalbos garsą vamzdžiu, įdėtu į burną. Ankstesni neelektriniai prietaisai buvo vadinami mechaniniais gerklėmis. Kartu su stemplės balso vystymu, kalbos sintezatoriaus naudojimu ar chirurginės procedūros atlikimu elektrolarinas yra ir kalbos gijimo būdas laringektomijos pacientams.

Dirbtinė šoninė linija:

Dirbtinė šoninė linija (ALL) yra biomimetinės šoninės linijos sistema. Šoninė linija yra vandens gyvūnų, tokių kaip žuvys, jutimo organų sistema, skirta aptikti judėjimą, vibraciją ir slėgio gradientus jų aplinkoje. Dirbtinė šoninė linija yra dirbtinė skirtingų mechanosensorinių daviklių biomimetinė masyvas, kuris, panašiai, leidžia formuoti erdvės-laiko šaltinių vaizdą iš arti, remiantis hidrodinaminiais parašais; tikslas yra padėti išvengti kliūčių ir sekti objektus. Navigacija po vandeniu yra sudėtinga dėl greito radijo dažnių ir visuotinės padėties nustatymo sistemos signalų slopinimo. Be to, VISA sistema gali įveikti kai kuriuos tradicinių lokalizavimo metodų, tokių kaip SONAR ir optinio vaizdo, trūkumus.

Dirbtinė grotelė:

Dirbtinė gardelė yra terminas, apimantis visas atominio masto struktūras, suprojektuotas ir valdomas taip, kad elektronai apsiribotų pasirinkta gardele. Moksliniai tyrimai buvo atlikti su daugeliu geometrijų ir vienas žymiausių yra vadinamasis molekulinis grafenas. Molekulinis grafenas yra dvimačių dirbtinių gardelių dalis.

Juokinga trasa:

Juoko takelis yra atskiras garso takelis įrašytam komedijos šou, kuriame skamba žiūrovų juokas. Kai kuriuose pastatymuose juokas yra gyvas žiūrovų atsakas; Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur jis dažniausiai naudojamas, šis terminas paprastai reiškia dirbtinį juoką, kurį reikia įdėti į laidą. Tai išrado amerikiečių garso inžinierius Charlesas „Charley" Douglassas.

Žmogaus sukurtas įstatymas:

Žmogaus sukurtas įstatymas yra įstatymas, kurį kuria žmonės, paprastai laikomas priešais tokioms sąvokoms kaip prigimtinė teisė ar dieviškasis įstatymas.

Dirbtinė velėna:

Dirbtinė velėna yra sintetinių pluoštų paviršius, padarytas panašus į natūralią žolę. Arenose jis dažniausiai naudojamas sportui, kuris iš pradžių buvo ar paprastai žaidžiamas ant žolės. Tačiau dabar jis taip pat naudojamas gyvenamosiose vietose esančiose vejose ir komercinėse patalpose. Pagrindinė priežastis yra priežiūra - dirbtinė veja atlaikoma intensyvaus naudojimo, pavyzdžiui, sporte, ir nereikia jos laistyti ar kirpti. Kupoliniais, uždengtais ir dalinai uždengtais stadionais gali prireikti dirbtinės dangos, nes sunku gauti pakankamai žolių saulės šviesos, kad išliktų sveiki. Tačiau dirbtinė velėna turi savo neigiamą pusę: ribotas gyvenimo laikas, periodinio valymo reikalavimai, naftos naudojimas, nuodingos cheminės medžiagos, susijusios su užpildu, ir padidėjęs susirūpinimas dėl sveikatos ir saugos.

Dirbtinė fotosintezė:

Dirbtinė fotosintezė yra cheminis procesas, biomimituojantis natūralų fotosintezės procesą, kad saulės šviesa, vanduo ir anglies dioksidas virstų angliavandeniais ir deguonimi. Dirbtinės fotosintezės terminas paprastai vartojamas apibūdinant bet kokią saulės spindulių energijos surinkimo ir kaupimo schemą cheminėse kuro jungtyse. Fotokatalizinis vandens skaidymas paverčia vandenį ir deguonį ir yra pagrindinė dirbtinės fotosintezės tyrimų tema. Šviesos varomas anglies dvideginio redukavimas yra dar vienas tyrimas, kuris pakartoja natūralią anglies fiksaciją.

Dirbtinė oda:

Dirbtinė oda , dar vadinama sintetine oda , yra medžiaga, skirta pakeisti odą apmušaluose, drabužiuose, avalyne ir kituose reikmenyse, kai pageidaujama į odą panašaus apdailos, tačiau faktinė medžiaga yra nebrangi ar netinkama. Dirbtinė oda yra žinoma daugeliu pavadinimų, įskaitant „dirbtinę odą", „dirbtinę odą", „dirbtinę odą", „veganišką odą", „PU odą" ir „pletrą".

Protezas:

Medicinoje protezas arba protezinis implantas yra dirbtinis įtaisas, pakeičiantis trūkstamą kūno dalį, kuri gali būti prarasta dėl traumos, ligų ar būklės, kuri yra gimus. Protezai skirti atkurti normalias trūkstamos kūno dalies funkcijas. Amputatų reabilitaciją pirmiausia koordinuoja fiziatras, sudarant tarpdisciplininę komandą, susidedančią iš fiziatrų, protezų, slaugytojų, kineziterapeutų ir ergoterapeutų. Protezai gali būti kuriami rankiniu būdu arba naudojant kompiuterinį dizainą (CAD) - programinės įrangos sąsają, kuri kūrėjams padeda kurti ir analizuoti kūrinius naudojant kompiuterio sukurtas 2-D ir 3-D grafikas, taip pat analizės ir optimizavimo įrankius.

„Shell" korporacija:

Korporacinė korporacija yra įmonė ar korporacija, kuri egzistuoja tik popieriuje ir neturi biuro bei darbuotojų, tačiau gali turėti banko sąskaitą, gali turėti pasyvių investicijų arba būti registruota turto, pavyzdžiui, intelektinės nuosavybės ar laivų, savininkė. „Shell" įmonės gali būti įregistruotos įmonės, teikiančios paslaugas, kuriomis įsteigiamos „shell" įmonės, adresu, kuri gali būti teisinio susirašinėjimo agentė. Įmonė gali būti verslo sandorių priemonė, neturėdama jokio reikšmingo turto ar operacijų. Kartais „shell" įmonės naudojamos mokesčių vengimui, mokesčių vengimui ir pinigų plovimui arba tam tikram tikslui, pavyzdžiui, anonimiškumui, pasiekti. Anonimiškumo galima siekti apsaugoti asmeninį turtą nuo kitų, pvz., Sutuoktinio, kai santuoka nutrūksta, nuo kreditorių, valdžios institucijų, be kitų.

Intraokulinis lęšis:

Intraokulinis lęšis ( IOL ) yra lęšiukas, implantuotas akyje kaip kataraktos ar trumparegystės gydymo dalis. Jei kam nors akyje yra natūralus lęšis, jis yra žinomas kaip phakic, o jei kažkas turi dirbtinį lęšį akyje, jis vadinamas pseudofakiniu arba klaidingu lęšiu. Jie implantuojami kataraktos operacijos metu, pašalinus natūralų drumstos akies lęšį. Pseudofakinis IOL suteikia tą pačią šviesos fokusavimo funkciją kaip ir natūralus kristalinis lęšis. Antrasis IOL tipas, dažniau žinomas kaip akies vidinis akies lęšiukas (PIOL), yra lęšis, uždėtas ant esamo natūralaus lęšio ir naudojamas refrakcijos chirurgijoje, siekiant pakeisti akies optinę galią kaip trumparegystės (trumparegystės) gydymas. Kitaip tariant, tai yra „Lasik" alternatyva.

Dirbtinis gyvenimas:

Dirbtinis gyvenimas yra studijų sritis, kurioje mokslininkai tiria sistemas, susijusias su natūraliu gyvenimu, jo procesais ir evoliucija, naudodamiesi modeliavimu su kompiuteriniais modeliais, robotika ir biochemija. Discipliną 1986 m. Pavadino amerikiečių teorinis biologas Christopheris Langtonas. 1987 m. Langtonas surengė pirmąją šios srities konferenciją Los Alamos mieste, Naujojoje Meksikoje. Yra trys pagrindinės gyvybės rūšys, pavadintos jų požiūriu: minkštos , iš programinės įrangos; kietas , iš aparatūros; ir drėgnas , nuo biochemijos. Dirbtinio gyvenimo tyrinėtojai tyrinėja tradicinę biologiją, bandydami atkurti biologinių reiškinių aspektus.

Sintetinė biologija:

Sintetinė biologija ( SynBio ) yra daugiadisciplininė tyrimų sritis, kuria siekiama sukurti naujas biologines dalis, prietaisus ir sistemas arba pertvarkyti sistemas, kurios jau yra gamtoje.

Dirbtinio gyvenimo sistema:

„Dirbtinis gyvenimas" yra nemokama ir atvira „Java" sistema, sukurta imituoti gyvenimą. Tai yra kelių agentų sistema, kurioje kiekvienas agentas valdo savo siūlą.

Gyvenimo modeliavimo žaidimas:

Gyvenimo modeliavimo žaidimai sudaro simuliacinių vaizdo žaidimų porūšį, kuriame žaidėjas gyvena arba valdo vieną ar daugiau virtualių simbolių. Toks žaidimas gali suktis apie „asmenis ir santykius, arba tai gali būti ekosistemos modeliavimas". Kiti terminai apima dirbtinį gyvybės žaidimą ir imituotą gyvybės žaidimą ( SLG ).

Gyvybės palaikymas:

Gyvybės palaikymas reiškia gydymą ir metodus, atliekamus avarinės situacijos metu, siekiant palaikyti gyvenimą po vieno ar daugiau gyvybiškai svarbių organų gedimo. Sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai ir greitosios medicinos pagalbos specialistai paprastai yra atestuoti atlikti pagrindines ir pažangias gyvybės palaikymo procedūras; tačiau pagrindinę gyvybės palaikymo pagalbą avarijos vietoje kartais teikia šeimos nariai ar pašaliniai asmenys prieš atvykstant pagalbos tarnyboms. Širdies sužalojimų atveju širdies ir plaučių gaivinimą inicijuoja pašaliniai asmenys ar šeimos nariai 25% laiko. Pagrindinės gyvybės palaikymo technikos, tokios kaip CPR atlikimas širdies sustojimo aukai, gali padvigubinti ar net trigubinti šio paciento galimybę išgyventi. Kiti pagrindinės gyvybės palaikymo būdai yra smaugimo palengvinimas, kraujavimo įtvirtinimas tiesioginiu suspaudimu ir pakilimu virš širdies, pirmoji pagalba ir automatinio išorinio defibriliatoriaus naudojimas.

Sintetinė biologija:

Sintetinė biologija ( SynBio ) yra daugiadisciplininė tyrimų sritis, kuria siekiama sukurti naujas biologines dalis, prietaisus ir sistemas arba pertvarkyti sistemas, kurios jau yra gamtoje.

Dirbtinis keltuvas:

Dirbtinis pakėlimas reiškia dirbtinių priemonių naudojimą skysčių, tokių kaip žalios naftos ar vandens, srautui iš gamybos gręžinio padidinti. Paprastai tai pasiekiama naudojant mechaninį įtaisą šulinio viduje arba sumažinant hidrostatinės kolonos svorį įpurškiant dujas į skystį tam tikru atstumu šulinyje. Naujesniam metodui, vadinamam nuolatiniu diržo gabenimu (CBT), naudojamas alyvą sugeriantis diržas, skirtas išgauti iš ribinių ir tuščiosios eigos šulinių. Dirbtinis kėlimas reikalingas šuliniuose, kai rezervuare nėra pakankamo slėgio, kad būtų galima pakelti susidariusius skysčius į paviršių, tačiau dažnai naudojamas natūraliai tekančiuose šuliniuose, kad srautas padidėtų virš natūralaus srauto. Gaminamas skystis gali būti aliejus, vanduo arba aliejaus ir vandens mišinys, paprastai sumaišytas su tam tikru dujų kiekiu.

Dirbtinis raištis:

Dirbtiniai raiščiai yra įtaisai, naudojami pažeistiems raiščiams pakeisti. Šiandien dažniausiai dirbtiniai raiščiai naudojami rekonstruojant priekinius kryžminius raiščius. Nors autotransplantacija išlieka labiausiai paplitęs raiščių rekonstrukcijos metodas, dirbtiniam raiščiui optimizuoti buvo sukurta daugybė medžiagų ir struktūrų nuo pat jos sukūrimo Pirmojo pasaulinio karo laikais. Daugelis šiuolaikinių dirbtinių raiščių yra pagaminti iš sintetinių polimerų, tokių kaip polietileno tereftalatas. Siekiant pagerinti sintetinių polimerų biologinį suderinamumą, buvo pridėtos įvairios dangos. Ankstyvieji devintajame dešimtmetyje sukurti dirbtiniai raiščiai buvo neefektyvūs dėl medžiagos pablogėjimo. Šiuo metu dirbtinis raiščių raiščių išplėtimo (LARS) raištis buvo plačiai naudojamas klinikinėse srityse. Audinių inžinerija yra vis didesnė tyrimų sritis, kurios tikslas yra atkurti ir atkurti raiščių funkciją.

Apšvietimas:

Apšvietimas arba apšvietimas yra sąmoningas šviesos naudojimas siekiant praktinių ar estetinių efektų. Apšvietimas apima dirbtinių šviesos šaltinių, tokių kaip lempos ir šviestuvai, naudojimą, taip pat natūralų apšvietimą fiksuojant dienos šviesą. Dienos apšvietimas kartais naudojamas kaip pagrindinis šviesos šaltinis dienos metu pastatuose. Tai gali sutaupyti energijos vietoj dirbtinio apšvietimo, kuris yra pagrindinis pastatų energijos suvartojimo komponentas. Tinkamas apšvietimas gali pagerinti užduočių atlikimą, pagerinti vietovės išvaizdą arba turėti teigiamą psichologinį poveikį keleiviams.

Dirbtinis dienos šviesos papildymas:

Dirbtinis dienos šviesos papildymas yra dirbtinai sukurto apšvietimo naudojimas gyvūnų, tokių kaip naminiai paukščiai, gyvenamosiose patalpose, siekiant pailginti paukščių kiaušinių dėjimo sezoną. Jis paprastai naudojamas komerciniuose viščiukų, ančių ir kitų paukščių ūkiuose, o atvirkščiai - šviesos trūkumas - naudojamas daugumoje veislinių žąsų, kurių dedeklių sezonas yra priešingas.

Apšvietimas:

Apšvietimas arba apšvietimas yra sąmoningas šviesos naudojimas siekiant praktinių ar estetinių efektų. Apšvietimas apima dirbtinių šviesos šaltinių, tokių kaip lempos ir šviestuvai, naudojimą, taip pat natūralų apšvietimą fiksuojant dienos šviesą. Dienos apšvietimas kartais naudojamas kaip pagrindinis šviesos šaltinis dienos metu pastatuose. Tai gali sutaupyti energijos vietoj dirbtinio apšvietimo, kuris yra pagrindinis pastatų energijos suvartojimo komponentas. Tinkamas apšvietimas gali pagerinti užduočių atlikimą, pagerinti vietovės išvaizdą arba turėti teigiamą psichologinį poveikį keleiviams.

Protezas:

Medicinoje protezas arba protezinis implantas yra dirbtinis įtaisas, pakeičiantis trūkstamą kūno dalį, kuri gali būti prarasta dėl traumos, ligų ar būklės, kuri yra gimus. Protezai skirti atkurti normalias trūkstamos kūno dalies funkcijas. Amputatų reabilitaciją pirmiausia koordinuoja fiziatras, sudarant tarpdisciplininę komandą, susidedančią iš fiziatrų, protezų, slaugytojų, kineziterapeutų ir ergoterapeutų. Protezai gali būti kuriami rankiniu būdu arba naudojant kompiuterinį dizainą (CAD) - programinės įrangos sąsają, kuri kūrėjams padeda kurti ir analizuoti kūrinius naudojant kompiuterio sukurtas 2-D ir 3-D grafikas, taip pat analizės ir optimizavimo įrankius.

Protezas:

Medicinoje protezas arba protezinis implantas yra dirbtinis įtaisas, pakeičiantis trūkstamą kūno dalį, kuri gali būti prarasta dėl traumos, ligų ar būklės, kuri yra gimus. Protezai skirti atkurti normalias trūkstamos kūno dalies funkcijas. Amputatų reabilitaciją pirmiausia koordinuoja fiziatras, sudarant tarpdisciplininę komandą, susidedančią iš fiziatrų, protezų, slaugytojų, kineziterapeutų ir ergoterapeutų. Protezai gali būti kuriami rankiniu būdu arba naudojant kompiuterinį dizainą (CAD) - programinės įrangos sąsają, kuri kūrėjams padeda kurti ir analizuoti kūrinius naudojant kompiuterio sukurtas 2-D ir 3-D grafikas, taip pat analizės ir optimizavimo įrankius.

Dirbtinis organas:

Dirbtinis organas yra žmogaus sukurtas organo įtaisas arba audinys, implantuotas arba integruotas į žmogų - sąveikaujant su gyvaisiais audiniais - siekiant pakeisti natūralų organą, dubliuoti ar išplėsti konkrečią funkciją ar funkcijas, kad pacientas galėtų grįžti į įprastą gyvenimą. kuo greičiau. Pakeista funkcija nebūtinai turi būti susijusi su gyvybės palaikymu, tačiau dažnai taip yra. Pvz., Kaulų ir sąnarių pakaitalai, pavyzdžiui, esantys klubo sąnario pakaitaluose, taip pat galėtų būti laikomi dirbtiniais organais.

Rezervuaras:

Rezervuaras dažniausiai yra padidėjęs natūralus ar dirbtinis ežeras, sukurtas naudojant užtvanką vandeniui laikyti.

Dirbtinis plaučiai:

Dirbtinis plaučiai (AL) yra protezavimo įtaisas, užtikrinantis kraujo prisotinimą deguonimi ir anglies dioksido pašalinimą iš kraujo. AL skirtas perimti kai kuriuos biologinių plaučių funkcionalumus. Jis skiriasi nuo širdies ir plaučių aparato tuo, kad yra išorinis ir skirtas perimti plaučių funkcijas ilgą laiką, o ne laikinai.

Dirbtinis plaučiai:

Dirbtinis plaučiai (AL) yra protezavimo įtaisas, užtikrinantis kraujo prisotinimą deguonimi ir anglies dioksido pašalinimą iš kraujo. AL skirtas perimti kai kuriuos biologinių plaučių funkcionalumus. Jis skiriasi nuo širdies ir plaučių aparato tuo, kad yra išorinis ir skirtas perimti plaučių funkcijas ilgą laiką, o ne laikinai.

Derinamos metamedžiagos:

Derinamos metamedžiagos yra kintamos reakcijos į krintančią elektromagnetinę bangą metamedžiagos. Tai apima nuotolinį valdymą, kaip krintanti elektromagnetinė banga sąveikauja su metamedžiaga. Tai reiškia galimybę nustatyti, ar EM banga yra perduodama, atspindima ar absorbuojama. Apskritai derinamos metamedžiagos grotelių struktūra yra reguliuojama realiuoju laiku, todėl operacijos metu galima perkonfigūruoti metamaterialų įtaisą. Jis apima pokyčius, viršijančius kairiarankių medžiagų pralaidumo apribojimus, sukurdamas įvairių tipų metamedžiagas. Vykdomi šios srities tyrimai apima elektromagnetines medžiagas, kurios yra labai meta, o tai reiškia gerą, ir turi juostos atotrūkio metamedžiagas (EBG), taip pat žinomas kaip fotoninių juostų atotrūkis (PBG), ir neigiamą lūžio rodiklio medžiagą (NIM).

Marmuras:

Marmuras yra metamorfinė uoliena, susidedanti iš perkristalizuotų karbonatų mineralų, dažniausiai kalcito arba dolomito. Paprastai marmuras nėra lapuotas, nors yra ir išimčių. Geologijoje marmuro terminas reiškia metamorfuotą kalkakmenį, tačiau jo naudojimas akmens mūro srityje plačiau apima nemetamorfuotą kalkakmenį. Marmuras dažniausiai naudojamas skulptūroms ir kaip statybinė medžiaga.

Dirbtinis marmuravimas:

Dirbtinis marmuravimas yra gyvūninių riebalų ir (arba) augalinio aliejaus įpurškimas į liesą mėsą, siekiant imituoti marmurinį išvaizdą ir bandyti pagerinti nebrangių gabalų skonį, neleidžiant jiems išdžiūti ar prarasti skonį šaldymo ar virimo metu. Lieknas jautienos gabalas yra vienas iš įprastų dirbtinio marmuravimo tikslų. Procesas taip pat gali būti atliekamas su kiauliena. Jis apibūdintas kaip technologiškai pažangesnė riebumo rūšis.

Įtraukianti demokratija:

Įtraukianti demokratija ( ID ) yra projektas, kurio tikslas - tiesioginė demokratija; ekonominė demokratija be pilietybės, be pinigų ir be rinkos ekonomikoje; savęs valdymas; ir ekologinė demokratija.

Cheminė medžiaga:

Cheminė medžiaga yra medžiagos forma, turinti pastovią cheminę sudėtį ir būdingas savybes. Kai kurios nuorodos priduria, kad cheminės medžiagos negalima atskirti į sudedamąsias dalis fizinio atskyrimo metodais, ty nepažeidžiant cheminių jungčių. Cheminės medžiagos gali būti paprastos medžiagos, cheminiai junginiai ar lydiniai. Cheminiai elementai gali būti įtraukti į apibrėžimą arba ne, atsižvelgiant į ekspertų požiūrį.

Dirbtinė mėsa:

Dirbtinė mėsa gali būti susijusi su:

  • Kultūrinė mėsa: mėsa, užauginta ląstelių kultūroje, o ne gyvūnų viduje
  • Mėsos analogas: mėsos produktų, tokių kaip tekstūruoti augaliniai baltymai (TVP), imitacijos
Dirbtinė mėsa:

Dirbtinė mėsa gali būti susijusi su:

  • Kultūrinė mėsa: mėsa, užauginta ląstelių kultūroje, o ne gyvūnų viduje
  • Mėsos analogas: mėsos produktų, tokių kaip tekstūruoti augaliniai baltymai (TVP), imitacijos
Sintetinė membrana:

Dirbtinė membrana arba sintetinė membrana yra sintetiniu būdu sukurta membrana, paprastai skirta atskyrimo tikslams laboratorijoje ar pramonėje. Sintetinės membranos nuo XX a. Vidurio sėkmingai naudojamos mažiems ir stambiems pramonės procesams. Yra žinoma daugybė sintetinių membranų. Jie gali būti gaminami iš organinių medžiagų, tokių kaip polimerai ir skysčiai, taip pat neorganinių medžiagų. Daugiausia komerciškai naudojamų sintetinių membranų, esančių atskyrimo pramonėje, yra pagamintos iš polimerinių struktūrų. Jie gali būti klasifikuojami pagal jų paviršiaus chemiją, tūrinę struktūrą, morfologiją ir gamybos metodą. Cheminės ir fizinės sintetinių membranų ir atskirtų dalelių savybės, taip pat varomosios jėgos pasirinkimas apibrėžia konkretų membranų atskyrimo procesą. Pramonėje dažniausiai naudojamos membraninio proceso varomosios jėgos yra slėgio ir koncentracijos gradientai. Todėl atitinkamas membranos procesas yra žinomas kaip filtravimas. Sintetinės membranos, naudojamos atskyrimo procese, gali būti skirtingos geometrijos ir atitinkamos srauto konfigūracijos. Jie taip pat gali būti skirstomi į kategorijas pagal jų taikymo ir atskyrimo režimą. Geriausiai žinomi sintetinių membranų atskyrimo procesai yra vandens valymas, atvirkštinis osmosas, gamtinių dujų dehidrinimas, ląstelių dalelių pašalinimas mikrofiltruojant ir ultrafiltruojant, mikroorganizmų pašalinimas iš pieno produktų ir dializė.

Atminties menas:

Atminties menas yra bet kuris iš daugelio laisvai susietų mnemoninių principų ir metodų, naudojamų atminties įspūdžiams organizuoti, pagerinti prisiminimus ir padėti derinant bei „sugalvojant" idėjas. Alternatyvus ir dažnai vartojamas terminas yra „Ars Memorativa", kuris taip pat dažnai verčiamas kaip „atminties menas", nors jo tiesioginė prasmė yra „Atminties menas". Kartais tai vadinama mnemotechnika . Tai „menas" aristoteliška prasme, t. Y. Metodas ar receptų rinkinys, pragmatiškoje, natūralioje žmogaus veikloje papildantis tvarką ir drausmę. Jis egzistavo kaip pripažinta principų ir metodų grupė bent jau pirmojo tūkstantmečio prieš mūsų erą viduryje ir paprastai buvo siejama su retorikos ar logikos mokymais, tačiau meno variantai buvo naudojami kituose kontekstuose, ypač religiniuose ir stebuklinga.

Dirbtinis metaloenzimas:

Dirbtinis metalofermentas (ArM) yra laboratorijoje pagamintas metaloproteinas, kurio negalima rasti gamtoje ir kuris gali katalizuoti tam tikras norimas chemines reakcijas. Nepaisant priskyrimo klasikinių fermentų kategorijoms, ARM taip pat turi cheminio reaktyvumo potencialą, pavyzdžiui, katalizuojant Suzuki sujungimą, metatezę ir pan., Apie kuriuos niekada nėra pranešta natūralios fermentinės reakcijos metu. Tobulėjant organometalinės sintezės ir baltymų inžinerijos procesams, atsirado vis daugiau naujo tipo ARM, rodančių perspektyvią ateitį tiek akademiniame, tiek pramoniniame aspektuose.

Dirbtinis metaloenzimas:

Dirbtinis metalofermentas (ArM) yra laboratorijoje pagamintas metaloproteinas, kurio negalima rasti gamtoje ir kuris gali katalizuoti tam tikras norimas chemines reakcijas. Nepaisant priskyrimo klasikinių fermentų kategorijoms, ARM taip pat turi cheminio reaktyvumo potencialą, pavyzdžiui, katalizuojant Suzuki sujungimą, metatezę ir pan., Apie kuriuos niekada nėra pranešta natūralios fermentinės reakcijos metu. Tobulėjant organometalinės sintezės ir baltymų inžinerijos procesams, atsirado vis daugiau naujo tipo ARM, rodančių perspektyvią ateitį tiek akademiniame, tiek pramoniniame aspektuose.

Interaktyvus elgesys:

„Behavior Interactive Inc." yra Kanados vaizdo žaidimų kūrimo studija, kurios specializacija - 2D ir 3D veiksmo / nuotykių žaidimų, skirtų namų vaizdo žaidimų konsolėms, rankiniams žaidimų pultams ir asmeniniams kompiuteriams, gamyba.

Abortas:

Abortas yra nėštumo nutraukimas pašalinant arba pašalinant embrioną ar vaisių. Abortas, įvykęs be intervencijos, yra žinomas kaip persileidimas arba „savaiminis abortas" ir įvyksta maždaug 30–40% nėštumų. Kai nėštumo nutraukimui imamasi sąmoningų veiksmų, tai vadinama sukeltu abortu arba rečiau „sukeltu persileidimu". Nemodifikuotas žodis abortas paprastai reiškia sukeltą abortą.

No comments:

Post a Comment

Fine-art photography, Trick shot, Outline of the visual arts

Dailės fotografija: Dailės fotografija yra fotografija, sukurta atsižvelgiant į fotografo, kaip menininko, viziją, naudojant fotografi...